כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
התקינו בדירתי פרקט ,בסיום העבודה עוד בטרם הלכו המתקינים התקשרו מהחנות לבקש את כרטיס האשראי שלי כדי לחייב את העיסקה ונתתי. אחרי לכתם של המתקינים וניקיון של החדרים התברר לי שרמת הגימור עלובה , במהלך העבודה המתקין ציין שלא יוכל להתקין פאנלים בחלק מהמקומות בגלל הדלתות אבל רק לאחר שהלך התברר לי שבחדר חלק מהפנלים חדש וחלק ישן מה שמכער מאוד את החדר , בנוסף באחד החדרים יש 2 שריטות עמוקות על הפרקט. מאז ההתקנה אני מנהלת שיחות יומיות עם החנות ,הם מפזרים הבטחות שיבואו לראות ,ושהמתקין יבוא לבחון את המצב ,אך בפועל לא קורה כלום. האם יש לי אפשרות לתבוע אותם על איכות ההתקנה ,שתגרום לי להוצאת כסף נוספת -בכדי לתקן את המצב הקיים ,שהוא בלתי נסבל בעיני כל מי שראה את החדרים. תודה ! ושנה טובה !
כן, בהחלט ניתן לתבוע על כשל תמורה. חשוב לשמור את הזמנת העבודה, חשבונית וכו. כמו כן רצוי מאוד לתעד שיחותייך עם בית העסק באמצעות הקלטת השיחות. כמו כן צלמי את התוצר המוגמר ואת הכשלים. באפשרותך להגיש תביעה קטנה באופן מקוון.