כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
אני מעוניין לתבוע את חברת פלאפון. בתאריך 28/06/12 (לא תאריך מדויק) ניידתי את המכשיר לחברת פלאפון ע"י נציגת מכירות שטח של החברה (לא משווק), סגרתי אתה על חבילה. 100 ₪ מכשיר ו- 109 שח חבילה (במעמד החיוב הנציגה הציע לי לשלם על המכשיר ב - 3 תשלומים ולקבל עוד 15 הנחה, וכך עשיתי), בפועל חייבו אותי לפי לפי 115 ₪ על המכשיר בטענה שהוסבר לי שהמכשיר 109 והחבילה 100, לבסוף הסכמתי איתם (לא היה לי כח להמשיך להתמודד איתם), לאחר חודש בערך (כשקבלתי תחשבונית) הבנתי שמחייבים אותי על חבילה של 140 ₪ עם זיכוי 20 ₪ - כלומר 120 , כשהתקשרתי לברר בהתחלה הם אמרו שהם יתקנו את זה. הם לא תיקנו והמשיכו לחייב אותי על סכום של 123 שח כל חודש.. כשדברתי איתם הם אמרו שיש לי חוזה - אך לא מצאו אותו , אחר כך אמרו שיש לי חוזה מוקלט אך גם את זה לבסוף לא מצאו - (זה בקצרה - עברתי בשיחות האילו המון השפלות/עצבים ובזבוז זמן ), לבסוף הם אומרים לי שבגלל שאין לי חוזה וגם אין לי חוזה מוקלט אז זה מה שאני צריך לשלם להם..... אלה אם אני אוכיח אחרת... יצרתי קשר עם נציגת המכירות שעשתה לי תמכירה והקלטתי אותה כשהיא מודה שהם עשו טעות, היא מודה שהחבילה שהיתה אמורה להיות זה 100 ₪ והכל מוקלט. אחרי זה עדכנתי את נציגי השירות והם טענו שהם צריכים לבדוק את זה כדי לזכות אותי - (הם גבו ממני בערך 500 ₪ על 3 חודשים אחרונים וזה ע"י איומים שאם אני לא אשלם תוך 4 ימים הם יתבעו אותי. בנוסף אמרו לי שעדיף לי לשלם ואז לסדר את כל הנושא שעדיין בבדיקת מנהלים), עד היום אני מחכה שיחזרו אלי - יש לי מספר שיחות מוקלטות עם נציגי שירות ומנהלים שדברו איתי ( כולם ראו תטעות של החברה אך הם לא מתייחסים אלי ולא מחזירים לי את הכסף עד היום ), הסיפור הרבה יותר ארוך ומורכב, אשמח לעזרה - מה אני צריך לעשות???