כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
נקבע לי טכנאי בין שעות מסויימות וחיכיתי לו בבית. היו שתי שיחות מחסוי אך מסיבות כאלה ואחרות איני עונות למספרים אלו. הטכנאי לא נכנס לשער ולא דפק בדלת. לטענתם הטכנאי שם מדבקה על התיבת דואר אך אין תיבת דואר אצלנו וגם לא אצל השכנים. אין מדבקה בכל שטח הבית. מנהל בהוט טוען שהוא מאמין לטכנאי שלו ואינו מוכן לפצות אותי. מה ניתן לעשות? תודה
לדעתי ישנן שתי חלופות: 1. ללכת לתביעה קטנה בלי יתרון יחסי - מילה שלך מול מילה שלהם. 2. להזמין שוב טכנאי ולתעד את הגעתו/ אי הגעתו.