כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
לפני3 חודשים עברתי תוכנית בחברת הוט מובייל מ10 אגורות לדקה לתוכנית של 2 מנויים ב40 שקל ללא הגבלה,חייבו אותי דמי מעבר של 80 שקל כפי שסוכם,אבל מאז כבר 3 חשבוניות הגיעו על סכומים הרבה יותר גבוהים מ40 שקל,למרות פניות חוזרות ונשנות לנציגי שירות לקוחות שמודים שיש טעות אני לא מקבל זיכוי וממשיכים להכנס לחשבון ולקחת סכומים יותר גבוהים ממה שאישרתי להם,אני כבר מיואש ולא יודע מה לעשות האם בית משפט לתביעות קטנות יעזור לי?יש לי הקלטות של נציגי השירות שמודים שעשו לי טעות והם לא יודעים למה לא מזכים אותי.
ראשית, באפשרותך לפנות לחברת האשראי ולדרוש להפסיק את החיובים בטענה כי אינך מכיר בעסקה (כמו ניתן לבטל עסקאות שכבר חודש אחורנית ולעיתים אף מעבר לכך). שנית, באפשרותך להגיש תביעה קטנה. למידע נוסף והדרכה, ראה את המדריך לתביעות קטנות.