כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום רב, לפני כשנה הצטרפתי להוט מובייל ורכשתי מכשיר חדש. לאחר מכן ראיתי בחיובי הכרטיס שני חיובים על שם מירס תקשורת אחד על סכום המכשיר החדש ואחר על סכום לא יודע (נראה כמכשיר נוסף). חשוב לציין כי עברתי על כל המסמכים ואין שום זכר לחיוב הזה. לאחר אינסוף שיחות עם הוט ואינספור פניות שנפתחו ונסגרו ללא ידיעתי אני מתחיל לאבד תקווה. האם אוכל לגשת לתביעה קטנה על מנת לקבל את הסכום בחזרה?
הדרך הפשוטה במקרה שמזהים חיוב לא מוכר בכרטיס אשראי היא לפנות לחברת האשראי לביטול העסקה. כיוון שחלף זמן רב, ספק אם כעת חברת האשראי תענה לדרישתך, ואם כך אז תוכל להגיש תביעה קטנה.