כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
בסך הכל רציתי להפוך את הראוטר שלי למודם. פניתי לשירות בחברת הוט. עם פנייתי הטלפונית החל מסע נפשי מייגע שבחן בכל רגע נתון את אורך הרוח שלי. במסגרת הפנייה לשירות נאלצנו אני ואישי לנהל שיחות מול 3 מוקדים: שירות לקוחות + שירות אטכני+ מניעת נטישה, 1 השיחות הפכה למתסכלת במיוחד משום שהועברו בין המוקדים כשאף נציג לאת יודע לתת מענה מקצועי לבקשה שלי. שיחה שנמשכה 2:45 שעות. לא סביר, לא איכותי ומבזה. מבזה כי בנקודת הזמן של הדקה האחרונה השיחה מתנתקת מאליה לאחר המתנה מטורפת על הקו. באותו הזמן הנציג אף לא חזר אלינו. העברתי תלונה לשירות לצרכן ץ, הם מצידם העבירו בקשה לפניות הציבור.בהוט. נציגה הקשיבה לשיחות ומבקשת לדעת מה תוכל לעשות לשפר את הנושא. שאלתי: , ברצוני לקבל פיצוי כספי על שעות העבודה ועוגמת נפש. האם יש חוק המעגן את הנושא? מה הסכום המקסימלי לתביעה?, תודה
ייתכן שבקשתך הייתה חריגה ולכן הנציגים לא ידעו לענות לך. לא ידוע לי על חוק שמעגן את הנושא. אם הבקשה לא הייתה חריגה ולא מצדיקה את השיהוי שנגרם לך, לדעתי פיצוי כמה מאות שקלים, לא יותר מ- 500.