כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
היום דיברתי עם הוט להוריד ערוצים שחייבו אותי עליהם ושמנו לב שמעולם לא הזמנו אותם.
עכשיו להוריד אותם מהאתר לא ניתן וגם מהטלוויזיה זה תמיד עושה שגיאה.
ביקשתי זיכוי על הזמן שלנו ונאמר שאי אפשר שאנחנו אלה שהזמנו אותם (יעני לחצו והזמנו דרך vod).
זה לא נכון כמובן מדובר ב5 ספריות/ערוצים.
להוט יש שלל באגים ועכשיו מפילים עלינו משהו שלא נעשה אבל הם אומרים אצלנו במערכת זה מראה שכן.
איך אני מוכיחה אחרת ? .
אני מניח שהוט מחוייבת לשלוח ללקוח הודעה על שינוי שכזה. אם הוט לא יכולה להוכיח שהלקוח ביצע הזמנה שכזו, ניתן לדרוש ביטול ההזמנה.