כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

הזמזם בסניף ציפצף ה...
 

הזמזם בסניף ציפצף הושפלתי ברבים

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
246 צפיות
הצטרף: שנה 1 לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

לעו"ד שלום רב                                                      מתנצל מראש על אריכות הפניה.

נכנסתי לחנות כולבו גדולה וידועה                      רכשתי מוצרים שילמתי קבלתי קבלה                   בפתח היציאה הזמזם ציפצף ונעצרתי                 ע"י השומר לברור ובדיקה לסיבת הציפצוף          נפגעתי מאוד בלשון המעטה ובקשתי מיד            או שיזמינו משטרה או שהקב"ט יגיע דחוף.           בשלב זה נתנו לי לשוחח עם מנהלת הכלבו        שאמרה שידועה לה שיש תקלה בעיה בגלאי        והיא לא נמצאת בסניף אז בקשתי שוב -               משטרה או קב"ט או את הסגן או מנכ"ל               לאחר דקות ארוכות והתעקשות הגיע הקב"ט      שציין שיש בעיה בחיישן הגלאי והם מתנצלים      אמרתי שאני לא מקבל את ההתנצלות - ואני        דורש תחילה את פרטיו ושל המנהלת .                  ואני דורש פיצוי במקום למיצוי העוולה ונאמר לי שאין הליך פיצוי מלבד ההתנצלות וזה מה יש.     בשלב זה הקב"ט לקח השקית והחשבונית לבדיקה בקופה לברור סופי שלא גנבתי כלום.      *שאלתי את הקב"ט המתחכם איך יכול להיות      קשר לגלאי ביציאה עם הקופאית העבירה המוצרים בתוף המערבל שאמור לנטרל  הזמזם המוצמד למוצר ולשרוף אותו ובכך להוציא הברקוד משימוש וזיהוי הגלאי ביציאה - תמוה.     * חזרתי ושאלתי אתם מודעים ומודים שיש בעיה אז למה הקופאית לא העבירה השקית מוצרים  ביציאה למניעת עוולה והשפלה של לקוח ונאמר לי זה מה יש - מצער לשמוע אמרתי    *ואיך זה שלא העמדתם שלט הודעה לידיעת הלקוחות טרם היציאה והעברת הלקוח חוויה פוגענית ויותר מזה הוספתי מדוע השומר טרם    בהתקרבות ליציאה לא פונה ללקוח ולוקח השקית ועביר אותה ביוזמתו- קבלתי גיחוח עלוב  *כששאלתי מדוע לא סוגרים את דלת היציאה    הבעייתית הרי יש לכם בסניף 2 יציאות / כניסות  וזאת כדי לתת שרות איכותי ומקצועי כנדרש ובכך למנועה פגיעה ועוגמת נפש מלקוח      מדוע אתם לא מגדילים ראש ומזלזלים לא קבלתי תשובות ולא התייחסות רצינית.                 פניתי יום אחרי למוקד פניות ציבור והתלוננתי      אחרי 10 ימים חזרתי והתקשרתי ביוזמתי - ונאמר לי אין לנו אפשרות למתן פיצוי מלבד התנצלותינו.

-

לעו"ד. *מה עמדתך לגבי המקרה שעברתי ?     *אני מתארגן לקראת הגשת תביעה קטנה           בבקשה מה חשוב לארגן לקראת התביעה ?         בתודה מראש                                                       בכבוד רב                

                     


   
ציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 623
 

ראשית אציין כי המענה שלנו אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו.

מהתיאור שלך ניכר שנגרמה לך עגמת נפש רבה עקב מחדלי הנהלת המקום. מה שחשוב הוא לצרף להגשת התביעה תיעוד התומך בטענותיך, כגון עדויות של אנשים שנכחו במקום, הקלטות, תיעוד התכתבויות וכדומה. גם אם אין ברשותך כל תיעוד תומך, אל תאמר נואש, הגש את התביעה, בד"כ השופטים מנוסים וידעו להגיע לחקר האמת ע"י תחקור הצדדים ועדיהם. חשוב לציין כי באפשרותך לבקש לזמן עדים שנכחו במקום (כגון הקופאית, השומר, הקב"ט, וכו').


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט