כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום למהנל הפורום, בתאריך ה7.4.15 רכשתי בתערוכה שולחן וכסאות לפינת אוכל קיבלתי את המוצר ב14.415 בעת ההרכבה גיליתי פגמים בשולחן שצולמו גם ע"י המרכיבים למחרת פניתי לאותה אשת מכירות שמכרה לי את המוצר וביקשתי לבטל העיסקה שלחתי בדואר רשום את הבקשה החברה חזרה אלי והודיעה לי שאני לא יכולה לבטל עיסקה משום שהשולחן הורכב בבית רוצה לציין שלא היתה בתערוכה אף מודעה על מדיניות החזרת מוצרים גם לא אמרו לי ספציפית על מדיניות החזרת השולחן גם לא ביקשו ממני לקרוא את כתה ההתקשרות האם יש לי מקום לתבוע את החברה להחזרת הכסף ושיקחו את המוצר הפגום שלהם שעלה יקר או על פי חוק מאחר והשולחן הורכב בבית אין לי זכות לבטל את העיסקה לציין לא הזמנתי שולחן חדש רכשתי את השולחן מהתצוגה אודה לתשובתך
ם בעסקת רוכלות, ואפילו אם בוצעה התקנה בבית הלקוח, ניתן לבטל את העסקה במקרה של כשל תמורה. העזרי במדריך להגשת תביעה קטנה והגישי תביעה קטנה נגד המוכר.