כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

החזרת מוצר

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
190 צפיות
חבר
הצטרף: 10 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום, קניתי כיסוי לאייפד בחנות, ובאותו יום כשחזרתי הביתה הגעתי למסקנה שאני לא מרוצה ממנו. הכיסוי נמצא באריזה המקורית והוא חדש לגמרי, מלבד חוט פלסטיק קטן שמחבר בין האריזה לכיסוי, שקרעתי אותו. החנות מסרבת לקבל את המוצר בחזרה בטענה שבלי חוט הפלסטיק היא לא יכולה למכור אותו שוב בחנות, ובגלל שהמוצר לא פגום היא גם לא יכולה להחזיר אותו לספק. יש לציין שלא כתוב בשום מקום בחנות באופן ברור את מדיניות החזרת המוצרים שלה. האם זה חוקי? תודה, דוד


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

כן, על פי חוק הגנת הצרכן, אם פתחת את האריזה (והמשמעות להבנתי היא גם אם רק פגעת באריזה מבלי לפתוח לגמרי), אזי אין חובה לקבל המוצר חזרה.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט