כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום.
רכשתי כרטיסי טיסה דרך סוכנות נסיעות אמריקאית (מה שגיליתי בדיעבד כי מספר הטלפון שלהם ישראלי והאתר שלהם ישוב תחת סיומת co.il).
הטיסה חזרה התבטלה על ידי חברת התעופה.
במקום לקבל החזר על מחצית מהסכום ששילמתי, קיבלתי החזר של פחות מ 10%.
האם חוק הגנת הצרכן בישראל חל עליהם והאם ניתן להגיש נגדם תביעה בישראל?
חברת תעופה שאין לה נציגות בישראל אינה כפופה לחוק הגנת הצרכן הישראלי. המשמעות היא שצרכן המזמין טיסה ישירות מחברות הלואו קוסט (כגון איזי ג'ט, ריאנאייר, וויז אייר וכו') – לא יוכל לבטל את העסקה בטווח של 14 ימים (ועד 7 ימים ממועד הטיסה).