כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
הי , אני פונה בשמה של חמתי אישה מבוגרת כבת 70, הסיפור החל כאשר היא התקשרה להוט לבקש החלפת ממיר כיוון והממיר שבביתה אינו תקין , אותה נציגה שהיא הגיעה אליה הציעה לה חבילה שכוללת גם את הטלפון הקויי שלהם , חמתי לא הסכימה ואמרה מספר פעמים שאינה מעוניננת כיוון ויש לה קו של בזק במשך שנים , הנציגה ניסתה להמשיך לשכנע אך חמתי עדיין לא הסכימה וציינה שאינה רוצה , כאשר המתקין הגיע להחליף את הממיר הוא החתים אותה על דף , היא הייתה בטוחה שזה על התקנת הממיר החדש בדיוק כמו שנאמר לה , לאחר חודש קיבלנו מכתב מעורכי הדין המייצגים את הוט , על קנס בסך 300 ש"ח , ניסנו לברר על מה מדובר והסבירו לנו שזה על קו הטלפון , ביקשנו מהוט שיגעו הבייתה לראות של נעשה שום חיבור ושום נקודה ואין קו טלפון בבית אך הם לא הסכימו , וטענו שיש מסמך בו היא חתומה על הסכם רכישת הקו. ביקשנו הוצאת שיחה מוקלטת אך הם גם לא הסכימו וטענו שזה רק דרך בית משפט. רצינו לדעת אם יש מה לעשות בנושא , והאם יש אופציה להכריח אותם במשפט ?, תודה רבה
עליכם להגיש תביעה קטנה ובה לדרוש פיצוי על החיוב במרמה ועל עגמת הנפש. העזרו במדריך להגשת תביעה קטנה.