כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

הטעיה מצד חברת סלול...
 

הטעיה מצד חברת סלולר ( זה מאט ערוך ומפורט, אני ממש אודה על כל עזרה)

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
184 צפיות
חבר
הצטרף: 12 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום וברכה , בבקשה תעזרו לי אני כבר נואשת!!!, אני גרה באילת, לפני שנה יצרתי קשר עם הוט מובייל וביררתי כמה יעלה לי מכשיר דרכם והעם זה יהיה עם או בלי מעמ.‏ דיברתי עם שלושה נציגים והשלושה אמרו שבוודאי שזה יהיה בלי מעמ. אני אקבל את המכשיר עם שליח עד הבית.‏ כעבור חודש ראיתי שחייבו אותי בסכום המלא כולל מע"מ!! מכאן התחיל גהנום. דיברתי איתם במשך שנה וכל פעם דרמה אחרת. שלחתי להם תדפיס של האשראי שלי, הם אמרו שלא קיבלו. דיברתי עם המנהלת שלהם שאמרה שהיא תדאג להכל ואני אזוכה. כעבור כמה חודשים לא קרה דבר, הגעתי לנקודת שירות שלהם. הנציג שם אמר שהם יבטלו את העסקה ויחייבו אותי מחדש אך במקום 24 התשלומים שנותרו לי מקסימום יחלקו לארבע! אמרתי לו שזה ממש לא מקובל עלי אין לי עכשיו סכומים כאלה, אז הוא פשוט אמר שזאת בעיה שלי, הם לא יכולים ליפרוס ליותר אפילו שעשו טעות!!! אחרי 40 דקות ושיחה שלו עם המנהלת הוא החתים אותי על טופס חלוקה ל24 תשלומים.‏ כעבור חודש אני בודקת את האשראי שלי ורואה שהחיובים ממשיכים. התקשרתי לשירות לקוחות והנציגה אמרה לי לא לדאוג חודש הבא אני אראה גם את הזיכוי וגם חיוב מחדש ( את השיחה הזאת כבר השכלתי להקליט). טוב נהדר עבר עוד חודש ושוב אותו החיוב, התקשרתי היום בבוקר והיתי איתם שעה ורבע על הקו!!!! ומה המנהל שם אמר לי בסוף?? אה בכלל לא מגיע לך זיכוי כי הזמנת שליח! אמרתי מה זאת אומרת כבר ארבע נציגים לפניך אישרו לי שאי צריכה לקבל זיכוי.‏ הוא אמר שזה מה יש!! טוב אז התקשרתי לטלמרקטינג של הוט מובייל ושאלתי בתמימות איך אני משלמת עם אני מזמינה מהם מכשיר לאילת, כמובן שהם אמרו ללא מ"מ!!! גם את השיחה הזאת הקלטתי.‏ בבבקשה תעזרו לי מה אני יכולה לעשות?? אני יכולה לתבוע אותם כי זה כבר פשוט עובר כל גבול, תודה מראש אלה


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

אם הוט לא נעית לדרישתך להחזר, עלייך להגיש תביעה קטנה. לשם כך רצוי מאוד שתעזרי במדריך להגשת תביעה קטנה.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט