כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

הטרדה מחברת פלאפון
 

הטרדה מחברת פלאפון

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
345 צפיות
חבר
הצטרף: 11 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

צהריים טובים, לפני כחצי שנה עזבתי את חברת פלאפון לחברה אחרת. מאז התחלתי לקבל שיחות מדי שבוע, ואף יותר מפעם אחת לשבוע, בניסיונות להחזיר אותי לחברה. ביקשתי הרבה פעמים שיפסיקו להתקשר, אולם ללא שינוי. לאחר מכן, כתבתי על הדף של חברת פלאפון בפייסבוק שיפסיקו להתקשר אליי, ושהם מטרידים אותי ואני לא מוכנה לזה יותר. יצרו איתי קשר לאחר מכן, אימתו איתי נתונים, והובטח לי שמספרי יוסר ממאגר המספרים שלהם. הפתעה- לאחר כמה שבועות של שקט משיחות השיווק שלהם, התחלתי לקבל שוב שיחות מהם. שוב פניתי לדף שלהם, אמרו שייצרו איתי קשר (למרות שאני מנסה להבין מה ההיגיון ששוב יאמתו איתי פרטים בשביל להסיר אותי, למרות שכבר ההליך בוצע בעבר), ולא יצרו. אני מותשת מהחברה הזאת, וממשיכה לקבל שיחות מהם. שמתי חוסם שיחות, ואני רואה מדי פעם שמנסים להתקשר אליי. זאת הטרדה לשמה, וביזיון של לקוחות.‏ האם אני יכולה להגיש תביעה לתביעות קטנות נגד החברה על ספאם?


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

כמובן שיש עילה לתביעה במקרה זה, העזרי במדרריך לתביעות קטנות וכמו כן ראי דוגמאות של פסקי דין בתביעות קטנות בנושא זה:
פסקי דין של תביעות קטנות בנושא פרסומות לא חוקיות/דואר זבל/ספאם


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט