כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
המתנתי מעל שעה למענה של תמיכה טכנית של ספקית אינטרנט, עקב בעיה של נפילת קו אינטרנט. האם הדבר מהווה עילה לתביעה? ואם כן, איזה הוכחות לזמ ההתנה עלי להציג?, תודה.
על פי התקנות החדשות שקבע משרד התמ"ת ל"חוק הגנת הצרכן" (התקנות נוגעות לחברות תקשורת, גז, מים, וחברת החשמל) , זמן ההמתנה למוקד טלפוני לא יעלה על 3 דקות. אם זמן ההמתנה עתיד לעלות על 3 דקות, החברה תאפשר לצרכן לבחור להמשיך להמתין או להשאיר הודעה. במידה והצרכן בחר להשאיר הודעה, החברה המספקת את השירות חייבת לחזור אליו בתוך 3 שעות. עוד נקבע כי החברה תעשה שני ניסיונות לחזור אל הלקוח ותשאיר לו הודעה במידה ונכשלה. במידה וההתקשורת של הלקוח נעשתה סמוך לסגירת המוקדים (שעתיים מסגירת המוקד) החברה תצטרך לחזור אל ב-3 השעות הראשונות של יום העבודה. אם הצרכן בוחר להמתין למוקד ולא להשאיר הודעה, מחויבת החברה לעדכן אותו על מקומו בתור, זמן ההמתנה המשוער, וכן לאפשר לו בכל זאת להשאיר הודעה. הוכחה מקובלת במקרה של תביעה קטנה תהיה הקלטת השיחה, עדיף בוידאו.
לחץ כאן להגשת תביעה קטנה באינטרנט.