כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

המתנה ממושכת בטלפון
 

המתנה ממושכת בטלפון

5 הודעות
4 משתמשים
0 Reactions
398 צפיות
חבר
הצטרף: 12 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

היי רציתי לדעת אם יש מקום לתביעה לאחר שסלקום גרמו לי להמתין שעה ו 20 דקות ולא ענו ומהתייאשות ניתקתי את השיחה.


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

בסוף שנת 2012 נכנסו לתוקפן תקנות חדשות שקבע משרד התמ"ת ל"חוק הגנת הצרכן" הנוגעות בזמן ההמתנה לשירות טלפוני. התקנות מתייחסות לחברות התקשורת השונות (סלולר, אינטרנט, טלוויזיה), חברות הגז, תאגידי המים, חברת החשמל וכן חברות המספקות שירותי רפואה מתמשכים (נטלי, שח"ל, ביקור רופא וכדומה). התקנות החדשות הן ביוזמתו של ח"כ איתן כבל. התקנות קובעות כי זמן ההמתנה למוקד טלפוני לא יעלה על 3 דקות. אם זמן ההמתנה עתיד לעלות על 3 דקות, על החברה לאפשר לצרכן לבחור להמשיך להמתין או להשאיר הודעה. במידה והצרכן בחר להשאיר הודעה, החברה המספקת את השירות חייבת לחזור אליו בתוך 3 שעות.‏ על החברה לעשות שני ניסיונות לחזור אל הלקוח ולהשאיר לו הודעה במידה ונכשלה. במידה וההתקשורת של הצרכן נעשתה סמוך לסגירת המוקדים (שעתיים מסגירת המוקד) החברה תצטרך לחזור אליו ב-3 השעות הראשונות של יום העבודה. אם הצרכן בוחר להמתין למוקד ולא להשאיר הודעה, מחויבת החברה לעדכן אותו על מיקומו בתור, זמן ההמתנה המשוער, וכן לאפשר לו בכל זאת להשאיר הודעה. אם החברה שאליה התקשרת לא עמדה בתקנות הנ"ל, קיימת לך עילה לתבוע אותה, והדרך הנכונה לעשות זאת היא בתביעה קטנה.


   
הגבציטוט
הצטרף: שניה 1 לפני
הודעות: 0
 

כמה סכום אפשר לתבוע?


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 6 שנים לפני
הודעות: 754
 

ניתן לתבוע פיצוי בהתאם לנזק שנגרם לך כתוצאה מחריגת הזמן על ידי העוסק המדובר. כמובן שעליך לשכנע את ביהמ"ש בדבר הנזק שנגרם לך.


   
הגבציטוט
הצטרף: חודש 1 לפני
הודעות: 1
 

איך אני מוכיח נזק ?

תמיד זה קשה להוכיח נזק על כזה דבר ולדוגמא חברת רמי לוי עושה זאת קבוע שלוקח אצלה מינימום 10 דקות למענה 


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט