כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

הסכם שכר טרחה מופרז...
 

הסכם שכר טרחה מופרז - הסכם חתום

4 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
268 צפיות
הצטרף: 2 שנים לפני
הודעות: 2
התחלת נושא  

היי, 

לפני מספר חודשים אני ובן דודי נעצרנו בעקבות קטטה שלא היה לנו בה חלק לאחר שיצאנו למועדון, הקטטה התרחשה מחוץ למועדון ובהיותנו עוברי אורח נעצרנו.

אציין שהייתי מאוד שיכור ומתוך פניקה ולחץ יצרתי קשר עם עורך דין פרטי שלי לפני החקירה, במהלך השיחה בינינו הוא אמר לי שבהגעתו הוא יחייב אותי על סכום בין 5000-7000 שקלים.

הסכמתי ולאחר מכן הופיע עם עוד עורך דין שלא בידיעתי, העורך הדין הנוסף והוא הציעו לי הסכם שכר טרחה גלובלי שלא משנה כמות הדיונים בין אם 1 ובין אם 200 הסכום יעמוד על 20,000 כולל הייעוץ לפני חקירה.

אני מחוסר ניסיוני (פעם ראשונה במעצר), הלחץ הפאניקה ואולי גם האלכוהול הסכמתי.

עלינו לדיון אחד שממנו שוחררתי למעצר בית, יום לאחר מכן יוצר איתי קשר עורך הדין ודורש ממני את מלוא התשלום וציין שמה שסיכמנו הוא ללא מע״מ ושעם מע״מ הוא הופך ל23400, לאחר שסוכם שהוא יהיה בתשלומים שווים של 5000 שקלים. פה נדלקה לי נורה אדומה.

אוסיף ואומר שהמשפחה יצרה קשר עם עורכת דין אחרת וממנה נמסר כי אין טעם בייצוג שלה ושהסנגורייה תספיק לכן אין טעם לשלם כלל. בנוסף התוודע לי שעורך הדין השני שהגיע ללא ידיעתי ניסה לגזור עסקה של 30000 (15000 כל אחד) בצירוף בן הדוד שלי לעסקה, הוא ייצג אותי ואת בן הדוד שלי ללא בקשה מצד בן דוד שלי וללא פנייה מצידו. כביכול עורך הדין הפרטי שלי הוריד אותו מזה ואמר לו ש20 אלף יספיקו.

אציין שעורכי הדין שייצגו אותי הם בעלי ניסיון רב וכשביקשתי את הסכם שכר הטרחה הם מרחו אותי עד 3 ימים לאחר התאריך המיועד לתשלום וכשלאחריו שלחו לי את ההסכם, טווח של שבוע וחצי מהרגע שביקשתי עותק של ההסכם (20 אלף כולל מע״מ) ואיימו עליי שיגשו להוצאה לפועל וההתנהלות כבר לא תהיה מולם אלא מול משרד עורכי דין חיצוני - התקפלתי.

עכשיו מבלי להוריד מערכם אבל האם זה לא הסכם מופרז? למרות שיש הסכם חתום? האם להיותי שיכור וחוסר נסיוני ישנו משקל על תוקפו של החוזה ? האם מריחת הזמן חוקית? 

לאחר התייעצות עם עורכת הדין שידעה שאשתחרר הבנתי שזהו סכום מופרז ושהוא ניצל אותי, שאני צריך לא לשלם לו אלא להגיע איתו להסדר. 

אמרתי לו את זה אבל הוא לא היה מוכן לזה, לשאלתי האחרונה - בלשכת עורכי הדין - האם הדבר הזה מקובל?


   
ציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 623
 

אני מציע שתפנה את פנייתך ללשכת עורכי הדין.


   
הגבציטוט
הצטרף: 2 שנים לפני
הודעות: 2
התחלת נושא  

לפני כן אשמח לשמוע את דעתך בנושא


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 623
 

אם היו סימנים שלפיהם היה עליו לחשוד שאתה שיכור, לא תקין שביצע את ההתקשרות חרף זאת.

אם ציין את המחיר ללא מע"מ, לא תקין.

אם לא מסר לך את כל תנאי הסכם שכר הטרחה, לא תקין.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט