כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

העלבת לקוח

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
538 צפיות
חבר
הצטרף: 7 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום, פניתי לעסק השכרת רכב עם בקשה לפיצוי הוגן על קבלת רכב מלוכלך. נציג העסק השיב: "פיצוי מצטייר כנצלנות וכחיפוש מה אוכל לנצל ובכל השכרה. ואכן כאלו לקוחות גם אנחנו לא מעונינים".‏ האם יש טעם להגיש תביעה נגד העסק?, תודה מראש.‏ בברכה


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

אם בהסכם השכירות החברה מתחייבת לספק רכב נקי אז יש לך עילה לתביעה. לדעתי הדברים של הנציג אינם העלבה, אלא אם נאמרו בנוכחות אחרים.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט