כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום, רציתי להתייעץ, חברת תקשורת גדולה הבטיחה מחיר, טלפונית, אחרי שהתקשרתי לחדש את החבילה. הציעו מחיר נמוך ממה ששילמתי, ואישרתי לעדכן. מתועד אצלהם המחיר שהובטח והשיחה מוקלטת גם אצלי. כמובן שלא עודכן, אלא עודכן מחיר גבוה בכ-120 שח. הם טוענים שזאת טעות של נציג ולא יכולים לספק את המחיר שהבטיחו. ציינו שיזכו על ההפרשים מרגע השיחה ועד היום, אך לא יכולים לספק את המחיר שהובטח. אני מעוניינת לקבל מה שהובטח לי. האם יש עילה לתביעה במצב כזה?
כמובן שיש כאן עילה לתביעה. עליהם לעמוד במחיר שעליו סוכם עם הנציג. דרשי לקבל את המחיר שעליו סוכם וכמובן החזר חיובי היתר שכבר בוצעו. אם לא יסכימו לכך, הגישי תביעה קטנה.