כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
כבר תקופה שאני מנסה להתנתק מהוט הם פשוט מסרבים לנתק אותי בכל תוקף, מעבירים אותי מאחד לשני כמו פורפרה נותנים לי להמתין על הקו מצטבר של חצי שעה ולפעמים או מתנתקת השיחה או שהנציג מנתק בעצמו.. נכון אני לקוח וותיק שלהם אבל דייי!!! אני רוצה בסה"כ את הזכות שמגיע לי להתנתק.. מבטחים לי שיחזור אליי נציג לתיאום לקיחת הציוד ואף אדם לא יוצר קשר פשוט חוצפה שאין כמותה ובושה שקיימת במדינתו היפה חברה גדולה שכזו פשוט בושה. כל הזמן דוחים אותי ומסננים אותי אני כבר מיואש ולא יודע מה עליי לעשות כדי להתנתק, אודה לעזרתכם בנושא. בתודה מראש עמית.
תעד את דרישתך לניתוק (שמירת אימייל, הקלטת שיחה, וכד) ואם לא ניתקו תוך 3 ימים, החוק מאפשר לך לתבוע בתביעה קטנה פיצוי של 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק. ראה פסק דין של תביעה קטנה במקרה דומה כאן באתר:
סלקום לא ביטלה את חבילת השירותים לסלולרי - הלקוח יפוצה ב- 10,000 ש”ח
