כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום אתמול מוצאי שבת 04/02/2017 היתה תקלה בממיר הסלקום TV (לא עבד תקלה 529) התקשרתי למוקד שירות טכני בשעה 21:07 והמתנתי לנציג במשך 31:11 דקות (עד שהשיחה התנתקה) בתחילת השיחה נאמר "....זמן ההמתנה ארוך מהרגיל" ההודעה היתה חד פעמית ובשום שלב במהלך ההמתנה לא ניתן להשאיר מספר שיחזרו אלי רק פרסומות שלהם כל החצי שעת המתנה לאחר שהתנתקה השיחה כאמור אחרי למעלה מחצי שעת ההמתנה חייגתי שוב ועל התחלת ההמתנה נאמר שבאזורי יש תקלה שקשורה לבזק אז לא צריך להמתין לנציג זה בטיפול. האם ניתן לתבוע על דבר כזה ואם כן אשמח שתסבירו לי איך, *כמובן שהשיחה מוקלטת
כן, למיטב הבנתי על פי התקנות החדשות, המכונות חוק ההמתנה ניתן לתבוע. העזר במדריך להגשת תביעה קטנה וקרא כאן באתר כתבות בנושא.
לחץ כאן להגשת תביעה קטנה באינטרנט