כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום רב, לפני בערך שבועיים עשיתי ניוד לחברת סלקום מחברת הוט מובייל, יום אחרי התקשרתי להוט לוודא על ניתוק בקו והספק הביתי, וכשנציג ענה לי הוא אמר לי שנותקתי מקו הסלולרי והוא יעביר אותי למחלקת האינטרנט וכשהוא ביצע את העברת השיחה המתנתי לנציג השני במשך 2:05 שעות. האם יש עילה לתביעה? ומה סכום המרבי? יש הקלטה לשיחה.
לפי חוק ההמתנה בטלפון יש לך עילה לתביעה. על פי חוק זה, אי עמידה בזמני ההמתנה שנקבעו (כלומר מעל 6 דקות) יאפשרו ללקוח לתבוע פיצוי כספי בסך של עד 1,000 שקל ללא הוכחת נזק. החוק החדש קובע כי על כל הפרה של תיקון 57 יוטל עיצום בסך 22,000 ₪ לתאגיד או 7,000 ₪ ליחיד.