כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

חברת ביטוח לפלאפון ...
 

חברת ביטוח לפלאפון שממשיכה לחייב למרות שביטלתי את העיסקה

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
221 צפיות
חבר
הצטרף: 10 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

היי בוקר טוב אשמח לעזרה.‏ לפני מספר חודשים בתאריך ה5.11.14 חברת הוט מובייל הציעה לי להצטרף לביטוח לאייפון כמובן הבטיחו שתמיד אפשר לבטל את העיסקה ולא מחוייבים לכלום. אחרי שבוע החלטתי לבטל את העסקה כי הייתי צריכה לקבל מכשיר אייפון חדש ולא רציתי עוד בעיסקה על טלפון שלא הולך להיות בשימוש חוץ מזה שחברת הביטוח שהוט מובייל הכניסה אותי אליה חייבה לי את הכרטיס אשראי בעסקת תשלומים ותפסה חלק מהמסגרת (לא ידעתי אפילו שמדובר בחברה חיצונית אני סגרתי את העיסקה עם נציגה של הוט מובייל). כמו שאמרתי שבוע אחרי התקשרתי לבטל והוט התנערו מהאחריות ואמרו שביטולים זה מול חברת AFM מעבדות ותיקנוי סלולר אמרתי להם שיבטלו ושסגרתי את העיסקה מולם (הוט) והם אמרו שביטול רק דרך חברת התיקונים.‏ פניתי לחברת AFM שכל פעם לוקח בין שעה לשעתיים ויות להשיג אותם וכל פעם אמרו לי שיעבירו את הנושא למחלקת ביטולים וישר ניתקנו אפילו מילה אי אפשר להשחיל עד שבינואר האחרון הצלחתי לדבר עם נציגה נורמלית שאמרה שביטלו את הביטוח ושישלחו קבלה להחזר במייל את הקבלה קיבלתי ב23.1.15...היום אנחנו ב3.3.15 עד היום לא קיבלתי החזר על העסקה וגם התשלומים ממשיכים לרדת למרות ששלחו לי אישור על ביטול. אני כותבת כאן ולבנתיים הטלפון מחייג לAFM במשך שעתיים ו15 דקות ועדיין אין מענה.‏ הוט מובייל "מנסים לעזור" ולפנות לחברה הזאת ואמרו שברגע שתהיה תשובה הם יחזרו אליי, חברת האשראי לא יכולה לבטל את העיסקה כי זה לא נחשב בקריטריונים של ביטול עיסקה, מה אפשר לעשות???????? לזרוק לפח 450 שקל שלא קיבלתי עליהם שירות? שביקשתי אחרי שבוע שיבטלו לי את השירות ועד היום ארבעה חודשים אחרי לא קיבלתי מענה?, גם ראיתי בזאפ אתר ההשוואות שעוד מישהי כתבה שעשו לה מקרה כמו שלי בתגובות לשירות החברה, תודה מראש!


   
ציטוט
 מנ
חבר
הצטרף: 10 שנים לפני
הודעות: 1
 

מבלי להיכנס לפרטי המקרה, בחוק הגנת הצרכן קיים סעיף שלפיו אם ספק המשיך לגבות תשלום גם לאחר סיום המנוי (ודרישתך לסיום ההתקשרות שקולה לסיום מנוי), אזי ניתן לתבוע אותו לפיצוי של 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט