כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
רכשתי מכשיר מחברת סלולר , לאחר מכן הגעתי למעבדת תיקון של החברה ואמרו לי שהוא מושבת. לאחר כמה בעיות שהיו הוחלט וסוכם שאלך לעשות טביעת ביטוח ואקבל מכשיר אחר והתשלום על המכשיר שהושבת יסתיים , אני לא אמשיך לשלם ליו אלא על המכישר שרכשתי דרך טביעת הביטוח. לאחר חודש מרכישת המכשיר. הגיע חשבונית של חיוב על המכשיר הקודם. כשהתקשרתי אליהם הנציג הקריא לי ממה שסוכם שלא אמשיך לשלם על מכשיר ושאבדוק מדוע נעשה חייוב. יום למחרת התקשר להגיד שהטעה אותי.
ראה דוגמאות של פסקי דין בתביעות קטנות בנושא זה:
פסקי דין של תביעות קטנות בנושא צרכנות
פסקי דין של תביעות קטנות בנושא חברות תקשורת