כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

חוב מומצא על ידי בז...
 

חוב מומצא על ידי בזק

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
183 צפיות
חבר
הצטרף: 12 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום, אני סטודנטית ולפני שנה וחצי (בספטמבר 10) שכרתי דירה ואת שירותיה של בזק. התקשרתי על מנת לרכוש שירותי אינטרנט. התייבתי לשנה למסלול מסוים וסכום מסוים. בשום שלב של השיחה לא הזכירו תשלום נלווה נוסף מעבר לראוטר (תוספת של 25 ש"ח שהסכמתי לשלם) וכן שאין קנס יציאה. העובדה שלא התחייבתי מעבר לשנה זכורה לי במיוחד מכיוון שזו הדירה הראשונה ששכרתי אי פעם ולא ידעתי אם אשאר בה בשנה הבאה ולכן לא רציתי בשום פנים ואופן להתחייב ליותר משנה. בספטמבר 11 לאחר שנה, קיבלתי שיחת טלפון מנציגה ששאלה האם אני מעוניינת לחדש את המסלול. בדיוק כמה ימים לפני כן עברתי דירה ולא הספקתי לבטל את המנוי ולכן ניצלתי את ההזדמנות והסברתי לנציגה שעברתי דירה ויש בה אינטרנט ולכן אני מבקשת שתבטל ותמחק אותי כמנויה. הנציגה הבטיחה לי שתטפל בכך.‏ לפני כמה ימים (7 חודשים לאחד השיחה) קיבלתי מכתב מעו"ד המודיע לי על חוב בסך 900 ש"ח. הדבר הגיע אליי בשוק מוחלט כיוון שאף אחד לא ניסה ליצור עימי קשר לפני. כשהתקשרתי לעו"ד לברר על מה התביעה הודיעו לי שיש לי התחייבות לשנתיים! ושעליי לשלם על נתב - 600 וכן יש לי חוב של 3 חודשים על חודשים יולי, אוגוסט וספטמבר. מיותר לציין שאף אחד לא ציין תשלום נוסף על נתב בעת ההצטרפות וכן לא ברור לי מדוע לא הורידו לי בחודשים יולי אוגוסט וספטמבר את החיוב - הכרטיס אשראי היה תקין וללא בעיות. מה אפשר לעשות? יש מקום לתביעה? איך אני מבטלת את החוב הזה? אפשר לדרוש זימון של שיחות טלפון?, אשמח לייעוצכם, סיון


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

סיון שלום, בוודאי שיש מקום לתביעה, ייתכן אף שראוי לתבוע כאן פיצוי לדוגמא (כקבוע בחוק: פיצוי של 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק). ראי פסק דין בתביעות קטנות בנושא זה:
סלקום לא ביטלה את חבילת השירותים לסלולרי - הלקוח יפוצה ב- 10,000 ש”ח


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט