כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
המתנתי באותו יום פעמיים במשך של מעל שעה למענה אנושי בחברת ויזה כאל ע״מ לבצע פעולה שלא ניתן לעשות בערוץ מקוון (התמודדות עם גניבת פרטי אשראי)
האם רלוונטי להגיש תביעה? אם כן, קראתי באיזה מקום שיש להוכיח נזק ע״מ לקבל פיצוי - האם הבנתי נכון?
פשוט מזועזע מהשירות שקיבלתי שם ולא רוצה לעבור על זה לסדר היום.
תודה לעונים
להגשת תלונה נגד בנקים או חברות אשראי יש לפנות אל פניות הציבור של המפקח על הבנקים.
בנוסף לתלונה, ניתן להגיש תביעה קטנה בגין נזק שנגרם לך עקב השירות הלקוי (אכן נדרש ממך לשכנע את ביהמ"ש בדבר הנזק).