כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום, בחודשים שיש לי "חודשי חופשי" נהגים נוטים לחייב אותי ב"כרטיסיה". מידית, בפרק הזמן שעדיין ניתן לבטל אני מבקשת לבטל ולא מבטלים. המקרה קרה אפילו פעמיים באותו היום. והנהג אמר שאגיד לו תודה כי חייב אותי ב-9.50 ש"ח במקום 10.50 ש"ח כשבעצם היה לי חודשי חופשי. מקרה אחר, עליתי במוצ"ש בלילה לאוטובוס האחד לפני אחרון ובתיק צד גור כלב פינצר שהוא גזע ננסי. הנהג דרש תשלום מלא. הצעתי שיוריד מהכרטיסיה. (עבורי היה חודשי חופשי). לא הסכים. דרש תשלום ללא הנחה של כרטיסיה. טען שהכרטיסיה עבור בני אדם. לא היה לי מזומנים ונאלצתי לרדת מהאוטובוס ולחכות בחצות הלילה לאוטובוס האחרון. מקרים נוספים, אני מסמנת לנהג לעצור, הנהג מסמן שיעצור לפני אוטובוס אחר שעומד בתחנה. כשאני הולכת לאוטובוס הנהג נוסע. אני דופקת על דופן האוטובוס אך לשוא. הנהג את שלו עשה- עצר. אך לא חיכה שאלך את מספר המטרים עד הדלת ונסע. מקרים נוספים, שאני מסמנת לנהג האוטובוס המתקרב שאני מעונינת לעלות, והוא פשוט ממשיך לנסוע. תודה
באפשרותך לתבוע את חברת האוטובוסים. רצוי מאוד שיהיה ברשותך תיעוד או עדות לטענותייך. ראי ידיעות ופסקי דין של תביעות קטנות באתר בנושא זה:
האוטובוס לא הגיע - הנוסע יפוצה ב- 1,300 שקל
האוטובוס איחר - אגד תפצה