כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

חיוב כפול

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
206 צפיות
הצטרף: 2 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום,

לפני כמה חודשים עברנו דירה והעברנו גם את האינטרנט שעל שמנו לכתובת החדשה. לאחר חודש ראינו כי חייבו אותנו פעמיים (פעם על הכתובת החדשה ופעם על הקודמת באותו החשבון). הפננו את תשומת ליבם והם שילמו ואמרו כי פתרו את הבעיה. לאחר חודש גילינו כי שוב גבו מאיתנו מחיר כפול. הפעם לא מוכנים לזכות את התשלום. עברו כבר כמה חודשים, התנתקנו מהם וביקשנו לדבר עם מנהל. בכל שיחה אומרת נציגת שירות כי המנהל לא נמצא/בהפסקה/אין כלל מנהל וכי יחזור תוך 48 שעות.. לא קרה. אנחנו בשיחות טלפון איתם מחודש נומבמבר, כלומר חודשיים! ברוב השיחות שמים אותנו בהמתנה ארוכה (האחרונה הייתה שעה+ בהמתנה!) ואז אומרים שאין מה לעשות כי אין מנהל.. ולא חזר אלינו מנהל וכמובן לא זיכו אותנו.

נראה שזו שיטת מצליח שנועדה לגרום לאנשים לוותר על כספם וזהו..

הרם יש עילה לתביעה? תודה


   
ציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 623
 

על פי התיאור, במקרה זה קמות שתי עילות לתביעה:

1. המשך חיוב לקוח בעסקה מתמשכת למרות מסירת הודעת ביטול, בניגוד לסעיף 13ד בחוק הגנת הצרכן (ביטול עסקה מתמשכת).
על פי החוק, החברה הייתה צריכה לבצע את הביטול ואת הפסקת החיוב תוך שלושה ימי עסקים מיום קבלת הבקשה.
בגין הפרה זו ניתן לתבוע פיצוי לדוגמא בסך 10,000 ללא הוכחת נזק, אך אם מדובר בהפרה חוזרת, יכול בית המשפט לפסוק עד גובה 50,000 שקלים.
ראו דוגמא: סלקום לא ביטלה את חבילת השירותים לסלולרי – הלקוח יפוצה ב- 10,000 ש"ח

2. הפרת הוראה בתיקון 57 לחוק הגנת הצרכן (חוק 6 דקות ההמתנה בטלפון). הוראה זו קובעת כי על כל הפרה (של תיקון 57) יוטל עיצום בסך 22,000 ₪ לתאגיד או 7,000 ₪ ליחיד. במקרה שהעוסק לא פעל לפי ההוראות המפורטות, רשאי הממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן להטיל עליו עיצום כספי גבוה.
כמו כן, הצרכן רשאי לתבוע את העוסק בבית המשפט במקרה שנגרם לו נזק עקב אי ההגבלה של זמן ההמתנה על ידי העוסק בהתאם להוראות הדין.

 


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט