כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

חיוב שיחות על טלפון...
 

חיוב שיחות על טלפון שניגנב בחו״ל

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
290 צפיות
חבר
הצטרף: 10 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

לבן שלי גנבו את הטלפון בברצנולה ביספרד זה היה בישעות הלילה המאוחרות, למחרת הוא יצר איתי קשר ואני מיד ניתקתי את הקו דרך חברת סלקום שהקו היה שייך.‏ קיבלתי הודעת חיוב על סך של 6300 שח היתקשרתי לסלקום ושאלתי מה זה החיוב שהם חייבו אותי והתשובה שקיבלתי מהם שהגנב שגנב את הטלפון היתקשר לטוניסיה ודיבר המון זמן, אמרתי להם למה אני צריך לשלם את חשבון הטלפון של הגנב והם ענו לי שזה הנהלים , אמרתי להם איך הגנב דיבר בטלפון עם הוא היה נעול ושמהתחלה ביקשתי לבטל שיחות לחו״ ל, הם טענו שבחו״ ל השיחות לא מבוטלות ואפשר להיתקשר בחו״ ל דבר שאף אחד לא היסביר לנו, שאלתי מה עם הנעילה של הטלפון הם אנו לי שלנו היה אייפון 4 והגנב הוציא את הכרטיס והישתמש בטלפון מסוג גלגסי.‏ מה עלי לעשות אני עובד עיצות וזאת הוצאה כספית גדולה בישבילי?, תודה יעקב


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

יש לדרוש את הקלטת השיחה מסלקום ולבדוק האם אמרת לנציג ששהמכשיר נגנב. במידה וכן, היה עליו לנקוט לא רק בחסימת המכשיר, אלא גם בביטול הכרטיס SIM. בכל אופן יש לבחון את פרטי ההסכם ובפרט, אם קיימת, את השיחה שבה הוזמן שרות הוצאת השיחות בחו"ל.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט