כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום רב , רכשתי לפני כחודשיים מכשיר טלפון מחנות סמסונג.לאחר שימוש קצר הרגשתי הקליטה נעלמת לי הרבה במהלך היום ואנשים לא מצליחים להשיג אותי. פניתי לחנות ומסרתי את המכשיר לתיקון. החזירו לי את המכשיר לאחר 4 ימי עסקים כפי שהובטח ואמרו שניקו מגעים ועשו עדכון גרסה. לאחר שימוש קצר בטלפון הבנתי שבעיית הקליטה עדיין קיימת.יום למחורת מסרתי אותו שוב לחברה. לאחר כשבוע קיבלתי אותו בחזרה , ונדהמתי לגלות שבזמן שהמכשיר היה בתיקון מישהו בשם שלומי השתמש לי יומיים במכשיר , היו הרבה אנשי קשר לא קשורים אליי, התכתבויות סמס במשך יומיים מלאים כולל לילה, שימוש בווטסאפ כולל העברה וקבלה של סרטוני וידאו, שימוש במייל וכל זה במשך יומיים שלמים. בנוסף לכך בעיית הקליטה נמשכת ללא שום שינוי,ומאז איני משתמש במכשיר.נאלצתי לקנות כרגע מכשיר זמני אחר. מה אפשר לעשות ? תדריכו אותי בבקשה, תודה