כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
בס"ד , שלום רב, לפני תקופה הגיע אלי לעסק איש מכירות והחתים אותי על חוזה הצטרפות להענקת שירותים ללקוחות של מועדון צרכנות. החוזה הינו בן 2 עמודים ונספח. על הנספח חתום נציג המכירות בשמו ובכותרת החוזה רשום שם מועדון הצרכנות. כאשר כחודשיים אחרי בקשנו מאותו איש מכירות להתנתק מהשירות אושר לנו שנותקנו. כמה שנים אחרי גילינו כי אנחנו ממשיכים לשלם סכומי כסף גבוהים ולהעניק הנחות ללקוחות המודעון מבלי שנדע. כאשר פנינו למועדון בשאלה על הנושא, נאמר לנו כי אותו נציג הוא איש מכירות של קבלן משנה שמחתים עבורם לקוחות ואין לו הסמכות לנתק אלא רק לחבר אותנו. האם באמת לא היינו אמורים לפנות לנציג אותו אנו מכירים? האם אין לו אחריות כלשהי?, תודה רבה
אין כאן אשמה שלכם, זו התנהלות טיפוסית של עסק שגובה כסף במרמה ויש מקום לתביעה.
בס"ד, תודה רבה, אבקש הבהרה, לטענת מועדון הצרכנות אנו חתומים על כך שההודעה על ניתוק תהיה בכתב והיום טענתם מתבססת על כך כי לא שלחנו מכתב התנתקות מהשירות , העניין הוא שלאחר שקבלנו אישור טלפוני מהחברה שצרפה אותנו לשירות על כך שהמנוי יבוטל לא ראינו צורך לכתוב. כיום 7 שנים אחרי יש בידינו שיחה מוקלטת עם החברה שצרפה אותנו לשירות ובה נאמר במפורש כי המנוי שלנו בוטל חודשיים אחרי ההצטרפות לשירות אך המועדון טוען מנגד כי זה אין להם הסמכות ולנתק לקוח. כיום אני מעוניינת לתבוע את כספי בחזרה , אך לא יודעת איך להציג את השאלה האם לא פעלתי קשורה כאשר פניתי לנציג היחיד שהכרתי, שהגיע אלי לעסק והחתים אותי וחתם גם הוא בשמו על החוזה. לפי ההגיון אני נוטה להאמין שיש כאן עניין חוקי , תודה רבה
אין כאן אשמה שלכם, זו התנהלות טיפוסית של עסק שגובה כסף במרמה ויש מקום לתביעה.
אין כאן בעיה, פעלתם כשורה.