כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

ח.פ שגוי

3 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
242 צפיות
חבר
הצטרף: 10 שנים לפני
הודעות: 2
התחלת נושא  

שלום לחברי הפורום, רכשתי מותר דרך אתר getit ובעקבות מלא בעיות החלטתי לתבוע אותם בבית דין לתביעות קטנות.‏ על החשבונית היה כתוב אל כל אלקטרוניקה בע"מ. חיפשתי באינטרנט את שם החברה ומצאתי אל כל אלקטרוניקה כללית 540111531.‏ בנוסף שאלתי באתר getit לאן יש לשלוח להם דואר, לכתובת שקיבלתי שלחתי את התביעה ויש לי אישור מסירה.‏ זכיתי בתביעה כי הם לא הגיעו בכלל ופתחתי נגד החברה תיק בהוצאה לפועל שלא הניב כלום. מישהו המליץ לי לבדוק באתר של רשם החברות שום מצאתי שהחברה מחוקה.‏ אתר getit קיים ועובד.....ולחברת אל כל אלקטרוניקה יש אתר elkol.‏ אחרי חיפושים נוספים מצאתי שהחברה קיימת תחת השם אל - כל אלקטרוניקה (נצרת עלית) בע"מ 511199028.‏ שתי החברות בנצרת עילית.‏ האם אני יכול לבקש מההוצאה לפועל לשנות את הח.פ בתיק או שאני צריך להגיש תביעה חדשה למרות שיש לי אישור מסירה ומדובר בעיקיפין באותן קבוצת חברות?, תודה....


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

פסק הדין תקף לחובת החייב כפי שמופיע בפסק הדין. אם ברצונך לשנות, עליך לפנות לבית המשפט ומן הסתם התיק ייפתח והנתבע החדש ייזומן לדיון. במקרים כאלה מומלץ לתבוע מלכתחילה את כל המעורבים יחד ולתת לבית המשפט להחליט מי חייב מה.


   
הגבציטוט
חבר
הצטרף: 10 שנים לפני
הודעות: 2
התחלת נושא  

תודה רבה......האם יש סיכוי שהיות והחברות קשורות "אלכל אלקטרוניקה כללית" ואל כל אלקטרוניקה בע"מ, הכתובת הייתה נכונה ויש אישור מסירה, ונושא התביעה הוא אתר getit שבבעלות אלכ כל אלקטרוניקה בע"מ...בית המשפט יהיה לטובתי שכן החברה נהגה לדעתי בחוסר תום לב ויש מקום להכיל עליה את החוב?


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט