כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
הזמנו חבילה לכרתים. כאשר מועד הטיסה הגיע (עליה למטוס) נוכחנו לדעת שהמטוס לא נחת ואין טיסה. אחרי שעה של המתנה לתשובות העבירו אותנו למלון והודיעו לנו שבמקום ב 13 בצהריים הטיסה נדחתה ל 1 בלילה(12 שעות) עקב המצב פספסנו יום בכרתים ובנוסף הגענו לפנות בוקר(5 בבוקר) מיותר לציין שהיינו גמורים מעייפות ונשרף לנו עוד יום. החברה טוענת שלא מגיע לנו פיצוי כי קבלנו מלון והסיבה לכך שהמטוס לא הגיע היא תקלה טכנית. מה עושים במקרה כזה?
חברת התעופה נושאת באחריות לביטול/דחייה כל עוד לא מדובר בכוח עליון. תקלה טכנית אינה כוח עליון ולכן יש לכם עילה לתביעה. לפני כן מומלץ שתקראו בעיון את הקישורים שלהלן:
המדריך לתביעות קטנות
הטיסה בוטלה והמשפחה לא הגיעה לטקס - תפוצה ב- 5,000 ₪