כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
לקראת סוף ינואר 24 ערכתי קנייה בשופרסל דיל שילמתי בצק כשהקופאית מזהירה לחתום בלבד והם מדפיסים את שאר הפרטים
הצק הודפס עם טעות טכנית שלא באשמתי וחזר לשופרסל צלצלו אלי וביקשו צק חדש ביקשתי לראות את הצק שחזר והם אומרים שהשמידו אותו ושיש רק צילום
האם זה מקובל שהחנות משמידה צק שחזר במקום להראותו ללקוח ?ש הרי כך הלקוח אינו יכול לבדוק את הצק שחזר .. כמו כן הם מבקשים ממני לשלם את סכום הצק כולל דמי החזרת הצק סך כ19 שקל בזמן שהטעות הייתה של השופרסל
האם יש קייס להגיש תביעה ?
בגין איזה נזק/עוול אתה מבקש לתבוע?
דרוש מבית העסק אישור רשמי המעיד על דחיית הצ'ק ומניעת אפשרות להשתמש בו בעתיד, ולאחר מכן הסדר את התשלום.
הם מטילים את האחריות עלי בטעות הטכנית כשבקופאית הדפיסה את הצק וכעת אין לי אפשרות לבדוק את הבעיה אחרי שהצ'ק החוזר הושמד על ידם
השאלה האם זה חוקי להשמיד צק חוזר עקב טעות טכנית מבלי להציגו לפני כן למשלם הצק , כי במעשה זה אין לי ראיות על איזה טעות טכנית מדובר וכעת מטילים את האחריות עלי בטעות .. ידוע שבשופרסל הקופה מדפיסה באופן אוטומטי כל צק שנמסר והקונה צריך אך ורק לחתום עליו.
לא ידוע לי על איסור להשמיד צ'ק.