כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

טרטור אין סופי ושקר...
 

טרטור אין סופי ושקרים מחברה טלפון

3 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
164 צפיות
חבר
הצטרף: 13 שנים לפני
הודעות: 2
התחלת נושא  

שלום אני נמצא בחברת טלפון מסוימת כבר יותר משנתיים.‏ לפני כמה חודשים גיליתי שבמשך שנתיים הם חייבו אותי כל חודש על אינטרנט שאני ביקשתי לבטל חודש לאחר שהצטרפתי אל החברה.‏ כשגיליתי דיברתי עם נציג אחד, שאחרי מספר דקות אמר שהוא יכול לזכות אותי על 3 חודשים אחורה ולאחר כמה שכנועים הוא רצה לתת לי שנה אחורה. אמרתי לו שאני לא יודע ושיחזור אליי באותו היום, הוא הסכים אך לא חזר אליי.‏ התקשרתי לאחר השעה שסיכמנו לחברה והייתי צריך לספר את הסיפור מהתחלה, וכסיימתי היא טענה שהיא יכולה לזכות אותי רק 3 חודשים אחורה. עכשיו, גם היא וגם הנציג לפניה התחילו למרוח אותי בשקרים (אבל באמת שקרים) וכל שקר תפסתי אותם והם פתאום טענו ההפך. בסוף השיחה, אחרי הרבה ויכוחים וטענות והאשמות שלהם היא אמרה שהיא תדבר עם אחראית שתחזור אליי באותו היום (יום חמישי). כמובן שהיא לא חזרה אליי באותו היום אלא ביום ראשון. ביום ראשון היא אמרה שהם בדקו את העניין וטענה שאני לא ביקשתי לבטל את האינטרנט לכן אקבל זיכוי של 3 חודשים. הבנתי שאין עם מי לדבר וביקשתי לדבר עם מנהל.‏ עכשיו שימו לב, לאחר שהמנהל ניסה להרגיע אותי ואמר שאנחנו הולכים סוף סוף לסגור את העניין, הוא טען שבפוקס הוא ראה את הבקשה שלי לביטול האינטרנט. (גם הפקיד הראשון שדיברתי איתו ראה את הבקשה הזאת). המנהל טען שאני יקבל את כל הכסף שמגיע לי ישר לחשבון הבנק תוך 3 ימי עסקים.‏ עבר שבוע בערך ואין שום כסף, אני מתקשר לחברה ואומרים לי שהמנהל זיכה אותי רטרואקטיבית ככה שכל חודש במקום לשלם את החשבון הוא ירד מהזיכוי, והסבירו לי שהוא עשה טעות כי סכום כזה אי אפשר לקבל כזיכוי אלא רק לחשבון. אמרו לי שדבר כזה לוקח שבועיים, אני חיכיתי שבוע זאת אומרת נשאר עוד שבוע אחד. עכשיו אני כבר מיואש ומתוסכל ברמות שאי אפשר לתאר, ואני אומר לנציגה שאיך אני ידע שזה באמת יקרה, הרי אתם מטרטים אותי בלי סוף אולי גם מורחת אותי, והיא אמרה לי אין מה לדאוג.‏ עבר שבוע, ואין כסף, אני מתקשר עצבני, מבקש לדבר עם מנהל עכשיו. הבטיחו שיחזרו אליי, וחזרו הפעם.‏ המנהלת אמרה שהיא מצטערת על מה שעברתי ושהיא מבינה אותי ואמרה שבגלל הטעות של המנהל אין אפשרות לשלם לי את הכסף בחשבון בנק אלא רק דרך הזיכוי. (למרות שנציגה אחרת טענה שאי אפשר בזיכוי). היא טענה שהיא תבצע חקירה לגבי הנושא ויבדקו למה זה קרה. בנוסף נתנה לי הטבה של 30 דקות חינם לחצי שנה.‏ עבר חודש אחד שהזיכוי הופיע בחשבון והכל טוב ויפה.‏ עכשיו אני מסתכל ואני רואה שהזיכוי נעלם.‏ לא יאמן!!! אני מרגיש כל כך קטן, וכאילו מחר הם יכולים לחייב אותי 20000 שקל לחודש ןאין שום דבר שאני יכול לעשות.‏ למזלי כל שיחה מוקלטת, הכל!, בנוסף ביקשתי מהם 3 פעמים במשך חודש וחצי לשלוח לי חשבוניות לדואר, גם זה לא קרה והם שלחו את החשבוניות, עם הפרטים שלי לכתובת אחרת.‏ אני מצטער על האורך שוב, אבל מה אני יכול לעשות?, אני בחור צעיר, אין לי הרבה כסף, ואין לי מושג מה עושים, איך תובעים?, אשמח לקבל עזרה.


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

קרא את המדריך לתביעות קטנות. אל תרתע, הגשת תביעה קטנה הינה דבר פשוט ביותר. אחרי שתעשה זאת פעם אחת, אתה תתבע כהרף עין כל מי שיגרום לך עוול.


   
הגבציטוט
חבר
הצטרף: 13 שנים לפני
הודעות: 2
התחלת נושא  

שלום ותודה על העידוד.‏ קראתי את המדריך לתביעות קטנות ולא כל כך הבנתי משהו.‏ גם אם אני אתבע אותם, על מה זה יהיה? מה הנושא? לא הפסדתי יום עבודה, ולא נפצעתי פיזית בגללם.‏ עכשיו אם כשאני מגיש את התביעה פתאום הם מחזירים את הזיכוי (לא לחשבון הבנק, אלא פשוט שכל חודש החיוב שלי ירד מהזיכוי) אני יכול עדיין לתבוע?, ולא מצאתי במדריך כמה עולה בערך תביעה קטנה ?, האם הם יכולים מאיזושהי סיבה לתבוע אותי חזרה?, תודה רבה לך על העזרה


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט