כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום, בימים האחרונים של חודש אוגוסט 2014 התחלתי לקבל הודעות מוקלטות של ספק אינטרנט (שאינני מנויה כלל באף שירות שלו). תוכן ההודעות היה שקיים בחברה חוב שלי כלפיהם ועליי להסדירו מיידית. בתחילה חשבתי שמדובר בתרגיל "עוקץ" שכן אינני מנויה של החברה באף שירות, ולכן התעלמתי. השיחות חזרו בתדירות יומית (למעט שישי שבת) ולאחר מספר ימים, קיבלתי סמס עם תוכן מאיים שאם לא אסדיר את החוב הנושא יועבר לטיפול משפטי. לאחר סמס זה נלחצתי מאוד, ולכן שלחתי מייל לחברה. לאחר הפנייה קיבלתי 2 הודעות מוקלטות נוספות ולכן שלחתי פקס (שבדיעבד הסתבר שלא הגיע ליעדו). לאחר מספר שעות קיבלתי טלפון מפניות הציבור של החברה והסתבר שצלצלו אליי בנוגע לחוב של מנוי שלפני מספר שנים היה שותף שלי לדירה. זמן קצר לאחר שסיימנו את השותפות, קיבלתי טלפון מהחברה בנוגע למנוי וביקשתי שיסירו את הטלפון שלי כיוון שאיננו שותפים יותר. הנציג (או הנציגה. למיטב זכרוני זו הייתה נציגה) שפנו אליי מהחברה אישרו שהמספר שלי יוסר, ואכן עד לסוף אוגוסט הנוכחי לא קיבלתי שום שיחת טלפון בנוגע למנוי זה. יש לציין כי ההודעות המוקלטות בנוגע לחוב שלו הגיעו משום מקום. לא קיבלתי שיחה מקדימה כלשהי מנציג אנושי שיכלה למנוע את כל ההטרדה הזו. השאלה שלי היא האם ניתן להגיש תביעה כנגד החברה לפי סעיף 30 לחוק התקשורת (כלומר, הטרדה)?, תודה מראש, שירי
בהחלט לא. סעיף 30א נוגע לפרסומות בלבד. ואילו כאן מדובר בנסיון להסדיר חוב.