כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
קניתי מכשיר סלולרי מחנות קטנה בקניון. המכשיר הגיע עם מספר בעיות, החליפו לי אותו פעם אחת, ופעמיים החליפו לי בורד ובנוסף המכשיר היה במעבדה עוד פעם או פעמיים בלי שתיקנו כלום. לאחרונה בעל החנות סינן אותי וכנראה גם שיקר לי (לא ענה לטלפון, במשך שבוע עד שפתאום מישהו ענה לי ואמר שבעל החנות לקח חופש, שעה וחצי אחרי זה הגעתי לחנות ובעל החנות היה שם, לטענתו הזעיקו אותו לחנות חצי שעה מוקדם יותר). המכשיר עלה לי 110 שקלים. על סך כמה כדאי לתבוע ואיך כדאי להציג את זה?, תודה!
תיקון: המכשיר עלה לי 1100 שקלים
לדעתי בהערכה גסה 1,000 ש"ח, אך ממליץ לך שתעיין בפסקי דין בתביעות קטנות בנושא זה ותקבל מושג בעצמך לגבי גובה התביעה המתאים:
פסקי דין של תביעות קטנות בנושא חברות תקשורת
פסקי דין של תביעות קטנות בנושא עגמת נפש
פסקי דין של תביעות קטנות בנושא צרכנות