כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

לתבוע חברת סלולר

3 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
372 צפיות
חבר
הצטרף: 10 שנים לפני
הודעות: 2
התחלת נושא  

באתי לסלקום ואמרתי להם שהסוללה של הפלאפון לא תקינה ובגלל זה הוא לא נדלק, וביקשתי שיחליפו אותה. הם טענו שהסוללה בסדר גמור ושרק צריך לעשות עדכון תוכנה למכשיר שזה משהו שעושים במקום, ועולה 100 שקלים ושעלי לחזור לאחר חצי שעה. כשחזרתי הם אמרו שהם טעו וזאת לא בעיה של עדכון תוכנה או סוללה - שיש בעיה במכשיר עצמו, שהוא מקולקל וכדי לתקן אותו צריך להכניס למעבדה וזה יעלה 300 שקלים. הלכתי וחזרתי לאחר כמה ימים לקחת את הפלאפון וכששאלתי מה היתה הבעיה בו הנציג אמר לי שהסוללה לא תקינה (ושאין להם במלאי ואם אני רוצה להזמין יעלה עוד 300) ושהיה צריך לעשות לו עדכון תוכנה, אבל המכשיר עצמו בסדר ובכל מקרה אהיה חייבת לשלם 300 שקלים בגלל שהכניסו למעבדה- למרות שממש לא היו צריכים כי לא תקנו דבר ואמרו לי שעדכון תוכנה עולה 100 שקלים. לאחר מכן ראיתי שיש על המסך של הפלאפון מכה חזקה הנציג אמר לי שזה משהו שקורה ברגיל וזה "כולה" על המגן זכוכית. אמרתי שזה ממש לא בסדר והוא אמר שאין לו מה לעשות.‏ לאחר מכן הגעתי הביתה וראיתי שחוץ מזה שלמסך יש פיצוץ (כאילו זרקו אותו על הרצפה), הווייפיי, בלוטוס ועוד דברים במכשיר לא עובדים אז שאלתי חבר של המשפחה שמתעסק בפלאפונים והוא אמר שכנראה הם הפילו את הפלאפון ובטח הם שברו חלק בפנים.‏ הלכתי אליהם בפעם השלישית... הפעם הם הכניסו אותו למעבדה ללא תשלום ואני נאלצתי להיות שוב עוד כמה ימים עם מכשיר חלופי כשאנחנו כבר בשבוע השני לסיוט הזה.‏ היום חזרתי לקחת את הפלאפון (בפעם הרביעית!} והנציגה הודתה שכשהם הפילו אותו הם שברו לי חלק בתוכו ובגלל זה היו בעיות- והם החליפו את החלק במעבדה ועכשיו הכל תקין.‏ חזרתי הביתה ואני רואה שממשיכות הבעיות עם שהם גרמו להם והם לא תיקנו דבר - או לא תיקנו כמו שצריך.‏ אני כבר כל כך עצבנית ומיואשת.. עשיתי המון נסיעות הפסדתי עבודה! פשוט סיוט. זאת תהיה הפעם החמישית כבר :(, הכנסתי את הפלאפון במצב טוב- רק בקשתי להחליף סוללה, והחזירו לי פלאפון שבור ומקולקל!!!, מה לעשות??


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 10 שנים לפני
הודעות: 2
התחלת נושא  

ועוד דבר. בקשתי מהם כל כך הרבה פעמים לשלוח לי חשבוניות הביתה ולא שלחו דבר.‏ רק בזכות העובר ושב גיליתי ששילמתי בחלק חודשים הרבה יותר ממה שסוכם.


   
הגבציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

לדעתי עדיף לקנות מכשיר אחר ולתבוע את החברה על עוגמת הנפש וההפסדים שנגרמו לך.
לחץ כאן להגשת תביעה קטנה באינטרנט.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט