כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
אני לא מבין איך עד היום לא תבעו ייצוגית את הוט. חברה שחייבת לתת שרות מיידית. המון אנשים ואני בתוכם לא מצליחים ימים שלמים להשיג אותם. כדי לפתור בעיות בממיר או בכל דבר אחר. אני 4 ימים נכון לעכשו לא רואה טלויזיה באחד הממירים בבית. במשך הזה אני מנסה להשיג אותם ללא הצלחה. אני מנסה לתפוס אותם כדי להתנתק. אך ללא הצלחה. האם זו לא עילה לתביעה? איך עושים זאת?
במידה ואתה מעוניין לבטל את המנוי, פשוט שלח להם מכתב בפקס או באימייל. באופן זה יהיה לך תיעוד במידה ותרצה להגיש תביעה. לגבי ההמתנה, באפשרותך להקליט את זמן ההמתנה הרב ולתבוע על כך. ראה תגובה מפורטת שלי בעניין מלפני ימים ספורים. התקנות החדשות קובעות, כי אם זמן ההמתנה עולה על 3 דקות - בית העסק חייב להציע לצרכן לבחור בין המתנה להשארת הודעה. אם הצרכן יבחר להמתין, חובה להודיע לו על מיקומו בתור ועל זמן ההמתנה המשוער, ולאפשר לו בכל שלב להשאיר הודעה ולרדת מהקו. אם הצרכן בחר להשאיר הודעה, תחול חובה לחזור אליו תוך 3 שעות. אם הצרכן השאיר הודעה שעתיים לפני תום יום העבודה - חובה לחזור אליו בתוך 3 שעות מתחילת יום העבודה הבא. אם נציגי בית העסק חזרו לצרכן והוא לא ענה - עליהם להשאיר לו הודעה בדבר טווח השעות שבה יחזרו אליו בפעם השנייה. אם הצרכן לא יענה גם אז, יש להשאיר לו הודעה כי עליו לפנות לחברה מחדש.