כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

מחדל של חברת פזגז
 

מחדל של חברת פזגז

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
172 צפיות
הצטרף: 2 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום,

בתחילת שבוע זה (יום ראשון) חזרתי הבייתה בשעה 16:30, וגיליתי שאין לי גז! הצלחתי לתפוס את חברת פזגז, שמספקת את שירותי הגז אצלינו, רק למחרת , הם בדקו במחשב, ואמרו שהכל תקין, אנחנו מחוברים ולא אמורה להיות שום בעיה שהם יודעים עליה.. הבטיחו לשלוח טכנאי למחרת.. יום שלישי התקשרו וקבעו טכנאי רק ליום חמישי (היום) , הטכנאי הגיע, ואמר שאנחנו מנותקים מגז!! ולמה? כי יש שכנה תשושת נפש שגרה מתחתינו, ומתלוננת כל הזמן על דליפות גז, הם מכירים אותה, ועדיין הגיעו יום ראשון האחרון לבקשתה, וניתקו את הגז שלנו!! את המונה שלנו!! המחדל העיקרי הוא שלא יידעו אותנו מראש, או עדכנו אותנו עלל כך בדרך כלשהיא.. אבל יותר מזה, התקשרתי אליהים וביקשתי לברר והם טענו שהכל בסדר ואין שום בעיה שקשורה בהם.. מדובר בהתנהלות רשלנית לחלוטין.. אני עם ילדים קטנים, שבוע שלם כמעט בלי גז, כשאין לי מושג למה, ואני תלויה בחסרת הגז שמתנהלת ברשלנות...

אשמח לדעת מה ניתן לעשות.

תודה.


   
ציטוט
תגיות נושא
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 624
 

בדומה לכל עוולה אחרת שנגרמת ללקוח ע"י ספק, באפשרותך להגיש תביעה קטנה ולצרף אליה כל תיעוד שיש ברשותך ויכול לתמוך בטענותייך.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט