כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
היי, לפני שנתיים וחצי רכשנו מטבח מחברה מוכרת בעלות גבוה מאוד, לפני כחצי שנה המטבח התחיל להתנפח ולהתקלף מעצמו, החברה התנערה מאחריות בהתחלה בטענה שמדובר על נזק מים, לאחר מספר שיחות הגיע מנהל מטעמם לביתנו והסכים עמנו שלא מדובר על נזק מים אלא על חומר לקוי/עבודה לקויה (אין בקרבת הארונות הנ"ל מקור מים).
לאחר דין ודברים החברה התפשרה והסכימה ל"ספוג" 50% מעלות התיקון.
דבר זה אינו מקובל עלינו שכן מדובר על עלות (לאחר ה50% ) של כ10K ש"ח.
האם יש עניין ללכת לתביעות קטנות?
אם כן, מה הפרצודרה? האם צריך להביא חוות דעת נוספת?
האם צריך מכתב התראה?
תודה רבה מראש מזוג צעיר ומתוסכל ממש
אם יש לכם תיעוד או תימוכין כלשהו (הקלטה וכד') להסכמת נציג החברה כי אין מדובר בנזק מים אלא בליקוי במטבח ו/או בהרכבתו, אין צורך בחוות דעת נוספת.
רצוי להעביר לנתבע התראה טרם הגשת התביעה, אפילו בהודעת מייל או בוואטסאפ.
הפרוצדורה להגשת התביעה פשוטה מאוד, ראו כפתור 'הגש תביעה קטנה' בתפריט העליון שבאתר, כמו גם מידע נוסף העומד לרשותכם.