כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

מכבי טיפולי שיניים
 

מכבי טיפולי שיניים

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
227 צפיות
חבר
הצטרף: 11 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

התחלתי טיפולי שיניים לפני כחצי שנה שילמתי עליו 4500 כשמתוך הסכון הזה 3500 זה על שן אחת מספר 36, הייתי צריכה לעבור טיפול שורש שם, הטיפול הראשון עבר הטוב וכשבאתי לטיפול השני הרופאה בדקה את השן התחילה לעבודה ואחרי זמן מה אמרה כי בטיפול הקודם נכנסה עמוק מדי לתעלות ועכשיו אין מה לעשות עם השן וצריך לעקור אותה, בנוסף לכך יש לי יתרה במרפאה על השן (לאחר שהחזירו חלק מהצקים) של 1000 על אותה שן כי מיועדת לעקירה, הם רוצים להחזיר לי רק 500 ולמה,כי, אני לא רוצה לעשות אצלם עקירה!!! אחרי תהליך ממושך שאני רודפת אחריהם הם ביקשו שאחתום על טפסים ,שמחתי אבל כשראיתי שאלו טפסים שאני מוותרת על זכותי לתבוע אותם עקב כל מה שעברתי ברחתי משם עם דמעות, מה כדאי לי לעשות אני מיואשת, ואם כדאי לתבוע אז על כמה האם לשלוח להם מכתב התראה אחרי חצי שנה שאני רודפת אחריהם?


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

אני מציע שתשלחי להם מכתב התראה ובו תצייני את דרישותייך, כולל פיצוי על עגומת הנפש ודרישה לפצותך תוך שבועיים.‏ במידה ולא יענו בחיוב לדרישותייך הגישי תביעה קטנה.‏ לגבי הסכום, סכמי את סך הנזק הממוני שנגרם לך, את הפסד שעות העבודה וההוצאות השונות.‏ לגבי תוספת פיצוי בגין עגמת נפש (נזק לא ממוני) קשה להעריך במדוייק מבלי להיכנס לפרטי הפרטים, אך מהתרשמותי מדברייך אני מעריך שראוי לדרוש 1000-2000 ש"ח בגין סעיף עגמת הנפש.‏ בהצלחה


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט