כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

מכשיר סלולארי מחנות...
 

מכשיר סלולארי מחנות פרטית

3 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
232 צפיות
חבר
הצטרף: 13 שנים לפני
הודעות: 2
התחלת נושא  

קניתי מכשיר סלולארי בסכום של 2,300 ש"ח באפריל 2011.‏ מיד כשקניתי אותו הבנתי שהוא תקול (המכשיר היה מתכבה כל כמה דקות).‏ לקחתי אותו אחרי כמה שבועות לחנות (החנות במיקום בעייתי עבורי מבחינת חניה) - הם החזירו וטענו שהוא תקין.‏ התקשרתי מיד אחרי והודעתי שהוא לא תקין - הם אמרו שאגבה את החומר שעליו (היה יחסית מעט, כי השתמשתי בו בערך יומיים בלבד בגלל הבעיות שלו) - ואז אביא אותו שוב.‏ לקח לי כמה שבועות לגבות אותו בגלל הבעיה שלו - והבאתי את המכשיר שוב.‏ המכשיר נכנס עוד פעמיים למעבדה וחזר לא תקין.‏ הם הציעו לי החלפת מוח של המכשיר - אך אני לא רוצה כי אני מרגישה שלא קיבלתי תמורה לכספי, וכי אני לא רוצה יותר להתעסק עם הדגם הזה.‏ ביקשתי להוסיף את ההפרש (600 ש"ח) לדגם אחר אך הם מסרבים, ומוכנים להעריך את מחיר הפלאפון שלי ב-600 ש"ח כי לטענתם הוא משומש (למרות שהוא עדיין עם כל המדבקות), היות ואין לי דרך להוכיח שלא השתמשתי בו.‏ , האם אפשר לעשות עם זה משהו משפטית? אין לי בעיה לקחת עו"ד.‏ אני מרגישה שלא קיבלתי תמורה לכספי, ומרגישה מרומה.‏ , תודה-רבה.


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 13 שנים לפני
הודעות: 2
התחלת נושא  

אגב, המכשיר עדיין תחת אחריות (12 חודש).


   
הגבציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

שלום שירה, כתבת "לקחתי אותו אחרי כמה שבועות לחנות"...‏ האם היה זה בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה או מקבלת המכשיר, או מיום מסירת חוזה בכתב או מסמך בכתב לידייך?, החקיקה הרלוונטית במקרה זה, בין היתר, היא "תקנות הגנת הצרכן" הקובעות כי צרכן רשאי לבטל עסקה תוך 14 ימים (ברוב המקרים).
תקנות הגנת הצרכן - ביטול עסקה


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט