כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום, הגשתי תביעה לבימ"ש לתביעות קטנות. כתב התביעה לנתבע שנשלח ע"י ביהמ"ש חזר כתוצאה מכך שהנתבע "מסרב לקבל"!, מזכירות ביהמ"ש אמרה שעליי לשלוח את התביעה ב"מסירה אישית" לנתבע. אין לי ברירה אלא להשתמש במשרד שליחויות לשם ביצוע "מסירה אישית". כיצד אוכל לדרוש בחזרה מהנתבע את הוצאותיי בגין מסירה זו (בערך עוד 220 ש"ח לסכום התביעה) וזאת לאחר שכבר הוגשה התביעה עם סכום נקוב???, האם יש צורך להגיש בקשה לתיק (בצירוף החשבוניות) או שיש לציין זאת במהלך הדיון?, תודה, אסף
אתה יכול להגיש בקשה לעדכון כתב התביעה, ובו לעדכן את סכום התביעה, כמובן בצרוף תימוכין כגון חשבונית. במידת הצורך תידרש לשלם את הפרש האגרה.
ראה אפשרות לביצוע כל הפעולות הנ"ל באופן מקוון כאן באתר.