כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
החזרתי לאמזון שלושה מוצרים בשווי של כ-1250 דולר, ואמזון מסרבים להחזיר לי את כספי בטענה שלמוצר אחד "לא הגיע אליהם המוצר", ולשני המוצרים האחרים הם לא נותנים לי סיבה.
שני המוצרים הם מעבד ולוח אם.
אמזון הודיעו כי הם קיבלו 1 מתוך שני המוצרים: את המעבד, וטוענים שלא קיבלו את הלוח אם.
פירוט מקרה:
קניתי את הלוח אם ומעבד באותה הזמנה והם הגיעו באותה חבילה. לאחר שהחזרתי את המוצרים ראיתי באתר שלהם שכתוב רק על המעבד שהוא התקבל אצליהם במתקן ההחזרה אז התחלתי איתם צ'אט, הנציג אמר לי שהעבירו את הלוח אם לבדיקה אצל החברה שמכרה אותו "MSI" ושהתהליך יקח לפחות חודש. לאחר חודש דיברתי איתם שוב והם אמרו שהם מעולם לא קיבלו את הלוח אם, ולא שינו את הנרטיב שלהם גם לאחר ששלחתי הוכחות מ-DHL על POD (Proof of Delivery), שכללו את משקל החבילה (2.5 קילו, כאשר מעבד לבד שוקל כ-200 גרם).
בקשר למעבד גם לאחר שהודו שהם קיבלו אותו עדיין לא שלחו לי את ההחזר כספי, ללא סיבה למה.
האם יש בפני את האפשרות לתבוע את אמזון על ההחזר הכספי? תודה מראש על כל תגובה!
כדאי לנסות לתבוע את אמזון ישראל כנציגתה הישראלית אמזון העולמית. (לאחר הגשת תביעה באתר אנו נשלים את פרטי החברה).
אהלן, אשמח לשמוע מהי ההערכה המקצועית שלכם לניצחון התיק? יש לי את כל הקבצים הדרושים להוכחות הגעה של כל החבילות ומשקלן לפני המסירה (בנוסף להתכתבות עם אמזון שהם מודים שהגיעו כל הפריטים).
אנחנו לא מספקים הערכות כאלה.
- שלום יונתן, קרה לי משהו דומה. הזמנתי מארז מאמזון וכשהחזרתי אותו שילמתי דמי משלוח גבוהים והם לא היו מוכנים להחזיר לי את דמי המשלוח אשמח לדעת מה עשית בסוף
אני לא יודע איך תובעים אבל החזרתי מקלדת יקרה לאמאזון בשל תקלה, אמרתי להם שאני אחזיר להם דרך DHL והדמי משלוח היו גבוהים מאוד, שאלתי את הנציגה בצורה הכי ברורה שיכולה להיות אם הם ישלמו לי את זה והיא אמרה שבצעד חריג אכן נשלם לך, בנוסף היא השאירה note לנציגים האחרים שאני לא אצטרך להסביר הכל מחדש.
בנוסף הנציג השני שפניתי אליו אמר את אותו הדבר שהם ישלמו לי את הדמי משלוח הכל מתועד ומוקלט בצורה הכי ברורה שיש.
פניתי אליהם היום כי הם אמרו לי לפנות אליהם בקשר לזה רק אחרי שהתקבל המקלדת אצלם, ובקצרה הם כרגע אומרים לי שאין להם אפשרות לשלם את המשלוח מאחר והוא International Shipping, אני לא מבין בזה או בתביעות אבל זה פשוט הזוי ששילמתי 400 שקל על משלוח בהבטחה שלהם שהם ישלמו לי אותו ואחרי זה הם אומרים לי שהם לא יכולים לשלם אותו.
משהו שאני יכול לעשות?
למיטב ידיעתי לאמאזון יש נציגות ואף בישראל.