כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום רב, אני לא יודעת איך להתחיל אפילו את המייל, אני רותחת מעצבים!!!!, אני לא לקוחה של הוט מובייל ומעולם לא הייתי! בטעות חייבו אותי ב290 ש"ח!!!!!!!, דיברתי עם אלף נציגות ואחרי שעות של ויכוחים מתישים היא חזרה אלי ואמרה שהיתה טעות ושיזכו אותי תוך 14 יום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! , כעבור 23 ימים זיכו אותי ב 149 ש"ח!!!!!!!!, אם כבר אני צריכה לבקש שיפצו אותי ולא שיגנבו ממני פחות! זאת פשוט חוצפה, שעות הייתי על הקו עם הנציגות ושעות של ויכוחים!, הפניה שלי נעשתה בתאריך 4/11/12 מספר פניה- 366613. בשיחה שהיתה לי עם הנציגה היא מבטיחה לי שוב ושוב שיזכו אותי בכל הכסף והיא מתנצלת על הטעות. היום התקשרתי להגיד שלא זיכו אותי בכל הסכום ופתאום הם אומרים לי "לא, את בעצם לא צריכה להיות מזוכה על כל הסכום כי הזמנת שני סימים" מה שפשוט שקר!!! מעולם לא הזמנתי שני סימים מהוט מובייל. אני פשוט מיואשת. הכרטיס שאותו הם גנבו בסכום של כ280 ש"ח הוא כרטיס שנמצא על החשבון בנק הקודם שלי ורציתי לסגור את החשבון הזה. הסיבה היחידה שמעכבת אותי היא החיובים/ גנבה של הוט מובייל. אני עדיין איתם על הקו, מחכה כבר שעה וחצי לתשובה... לא יודעת כבר מה לעשות, ממשיכים להתווכח איתי, לא יאמן. איך אוכל לתבוע אותם על הכסף שגנבו ממני, על ימי העבודה שהם גזלו ממני בהתעסקות בשיחות איתם ובהמתנות של שעות ובהעברות מנציג לנציג מאחראי לאחראי, על העצבים שלי והלחץ הנפשי שזה הביא אותי, על העובדה שבחיים אני לא יאמין לשום נציג של שום חברה יותר!, מספר הטלפון שלי- 0526694613 שמי- דיאנה יוסף.
שלום רב
לפני מספר חודשים יצר עימי קשר טלפוני נציג של הוט מובייל בשם תומר. הוא טען שהיות ואני לקוחה טובה שלהם ולפי רישומיו רכשתי אייפון לאחרונה (נכון), הוא מציע לי שעון חכם בחינם! ללא תשלום! כשהתפלאתי בעניין זה, ציין שזוהי הטבה ללקוחות טובים כדי לשמור עליהם לקוחות של הוטמובייל. הדבר היחיד הוא שעליי להיות לקוחה לעוד 3 שנים בלבד, אחרת אצטרך לשלם על השעון את עלותו.
שאלתי שוב לגבי התשלום, והוא ציין את לא תראי שום תוספת תשלום ותשלמי כרגיל.
מאחר ולא ראיתי עצמי עןגרת לחברה אחרת, נעניתי להצעה. בוואטסאפ התכתבנו ואישרתי שליחת שעון. ואז בתמונה הופיע השעון בגוון אדום, הבן שלי (לו רכשתי אייפון ואת השעון) ציין שהוא מעוניין בדור 8 שעון ובגוון אחר.
בשיחה עם תומר הנציג, הבהיר כי המוצר כבר יצא לחברת שליחויות. לכן הציע שאקבל את השעון ואחזיר אותו חזרה. וכך היה- הבן שלי ניגש לעמדת שירות בראשל"צ והחזיר את השעון. לאחר מכן, נשלח השעון הרלוונטי אותו הבן שלי ביקש.
כעבור זמן מה, פנה אליי נציג אחר שציין כי אני זכאית ללא תשלום למכשיר נינג'ה- שוב- ללא תוספת תשלום בחשבונית החודשית ועם התחייבות ל3 שנים. חלק משימור הלקוחות ציין. בתום לב, הסכמתי.
גיליתי שמחייבים אותי בחשבונית לאחר מכן, ופניתי לשירות לקוחות ופניות הציבור. מאז, כלום לא נפתר ולא חזרו אליי.
לדאבוני, אחר מספר חודשים בהם טילתי באימי שנפטרה לאחרונה, התפניתי לבדוק את ההוצאות שלי בחשבון כדי להיערך מחדש.
לדאבוני, גיליתי שהוט מובייל ממשיכים לחייב אותי מידי חודש בסכום של יותר מ500 ש"!
פניתי לשירות לקוחות והם ציינו כי מחייבים אותי על 2 שעונים! ומכשיר הנינג'ה!
הסברתי לנציגה את העניין ובנוסף הבהרתי שאין בידיי 2 שעונים, ושאחד הוחזר כפי שרשמתי לעיל. היא ציינה שיבררו ויחזרו אליי בעוד 3 ימים.
אני פשוט זועמת על ניצול התמימות שלי, על רמיה וגניבה של כסף במסווה של שימור לקוחות כזהו טלמרקטינג מכירות, על שקרים גסים ואי מענה מהחברה בעניין.
חבל שלא ידוע לי על עוד מקרים כאלה שאז הייתי דורשת תביעה ייצוגית.
מה עליי לעשות ואיך עליי לדרוש פיצוי על עוגמת נפש?
תודה מראש
אור
באפשרותך להגיש תביעה קטנה, רצוי לפרט את השתלשלות הארועים ולצרף כל תיעוד התומך בטענותייך.
היי
בדיוק סיפור כזב קרה לי לפני כמה חודשים
קיבלתי גם שעון גם שואב גם מעצב שיער ומחייבים אותי כל חודש העוד 800 שקל.
שלום, יצר עימי קשר טלפוני נציג של הוט מובייל ואמרה לי שנשלח לי מחשב נייד ולא קיבלתי אותו אמרתי לה שלא הזמנתי את המכשיר הזה היא אמרה לי שהוא מחברה שזה אני לקוחה ותיק שלהם אמרתי אבל אני לא צריכ את זה היא אמרה שאני לא אשלם שקל אחד וזה בחינם והיום קיבלתי חשבונית ובדקתי המחיר של המכשיר עולה 10,000 שקל
ואמרה שי השיחה מוקלטת אם יש בעיה
אם חייבו אותך בניגוד לרצונך עלייך לדרוש החזר החיוב. במידה והחברה לא נענית לבקשתך - באפשרותך לפנות לחבר תהארשאי לצורך ביטול העסקה, או להגיש תביעה קטנה.
אני סבורה שיש פה עילה לתביעה יצוגית.
האם יש עו"ד בקהל שמוכן להרים את הכפפה?
אור גם לי יש אותו סיפור עם הוט מובייל אשמח שתיצרי איתי קשר 0504949670
בבקשה אשמח להתייעץ אם יש בסיס להגשת תביעה קטנה. אמא שלי הייתה בסניף הוט מובייל לשדרוג מנוי ואז אמרו לה במפורש אוזניות איירפודס במתנה אך בפועל גילינו לאחר יותר מחצי שנה כי מחייבים אותה למשך 36 חודשים כי היא כביכול רכשה אותם. לאחר בירורים וריבים איתם מסתבר שהחתימו אותה על רכישת האוזניות אבל היא לא התכוונתה לכך, כנראה השחילו לה את המסמך הזה בין כמה מסמכים אחרים או שיקרו לה והיא פשוט חתמה. יובהר כי אוזניות סגורות ולא נפתחו כלל ולא נעשה בהם שימוש. החברה מתעקשת שאמא שלי עשהת זאת במודע כי יש הסכם חתום ואין כל הוכחה לאמירה "מתנה". יש עילה להגיש תביעה למרות שאמא שלי חתמה על רכישת המוצר???
על פי התיאור שלך בהחלט יש עילה לתביעה.
שלום רב,
לפני כ-7 חודשים התחברתי לחברת הכבלים הוט במבצע טריפל . הסוכן הציע לי להתחבר גם לניידים כאשר החיוב ייעשה על ידי חברת הוט. כאשר חברת הוט מובייל גם כן החליטו על דעת עצמם לחייב אותי בכל חודש בכמה שקלים . בהתחלה לא שמתי לב ואז התקשרתי לחברה ושאלתי אותם למה מחייבים אותי אם אני משלמת להוט על הקווים ואז אמרו לי כן זה בטעות נפסיק את החיוב ונזכה אותך. אך לא רק שלא זיכו אלא המשיכו לחייב!! שוב פעם התקשרתי למוקד ושוב פעם אמרו שיזכו ושוב חייבו וכך זה נמשך עד עכשיו ( 25.2.25 ) ספטמבר 2024 ועד פברואר 2025 למרות שחייגתי מספר פעמים וצרחתי עליהם בטלפון הם עדיין ממשיכים בגניבה !! כל השיחות איתם גרמו לי לעוגמת נפש ! זו חברה רמאית ואני מרגישה צורך לתבוע אותם גם אם זה סכומים קטנים זה עצם העובדה שהם ממשיכים לגבות ממני למרות כל השיחות איתם