כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תביעה נגד חברת הוט
 

תביעה נגד חברת הוט

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
280 צפיות
 k
הצטרף: שנה 1 לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  
לכל מאן דבעי
שלום רב,
 
עברתי דירה והקפאתי את המנוי בחברות אליהן הייתי מנויה בין היתר גם חברת הוט באינטרנט וטלפון.
כשנכנסתי לדירה תיאמתי חיבור לסיבים כיוון שזה החיבור אליו יכולתי להתחבר בבניין.  לאחר התיאום הגיעה אליי הודעה תודה על הצטרפות ל NEXT TV  התקשרתי וביררתי ואמרו לי שזו חברת בת של HOT לא שאלו ולא הודיעו לפני . השארתי את המנוי ותיאמו לי טכנאי שהגיע (אציין כי השעות שלהם לא נוחות כלל והטכנאי הגיע בשעה הכי מאוחרת שיכל וכי אני יצאתי מוקדם יותר מהעבודה) אך למרבה ההפתעה טען שהוא לא יכול להתקין את האינטרנט בדירתי שאלתי למה ועמדתי על שלי אך הוא בזיזלול אמר שאתקשר לשירות... מן הראוי לציין שהשירות שלהם פועל עד השעה שלוש בצהריים בלבד והטכנאי הגיע בשעה 16:00. התקשרתי למחרת תיאמו לי טכנאי נוסף לשעה 7 וחצי בבוקר , באותו יום כבר לקחתי חופש כיוון שהיו צריכים לחבר אותי גם לטלויזיה לאחר החיבור לאינטרנט (טלויזיה של פרטנר). הגיע טכנאי חיצוני אך לטענתו שלחו אותו להתקנת אינטרנט עם כבל RF שאין לי בכלל אופציה כזו בבניין וציינתי זאת אציין כי הטכנאי שהיה צריך לחבר אותי לטלויזיה באותו יום חופש שלקחתי התקשר לפני שהגיע וציינתי בפניו שבסוף לא חיברו אותי לאינטרנט אז אין צורך שיגיע וקבעתי ליום אחר טכנאי נוסף.
בינתיים ב HOT תיאמתי טכנאי נוסף, היגע , חיבר אותי לסיבים הכל עובד עד כאן הכל טוב. במהלך ההתקנה נאלצתי לצאת ולהשאיר את הטכנאי עם בעלי שלא היה מעודכן אך ציינתי שאני מבקשת להחזיר את כל הקופסאות והשקעים למקומם, שילמתי לקבלן על ההכנות למטרת אסתטיקה ואני מבקשת שיישאר אסתטי וזאת בפני הטכנאי ובפני בעליי.
כשחזרתי הביתה גיליתי כי לא הוחזרו שני השקעים למקומם (הוט יכלו לבצע חיבור רק לשני שקעים – לא ברור למה) התקשרתי למחרת לשירות והסברתי בדיוק מה הבעיה ומההתחלה אמרו שם בחברה שאני צריכה תיקון התקנה. תיאמו לי טכנאי לתקן את ההתקנה,  שוב לא בשעות שנוחות ושוב נאלצתי להיעדר מהעבודה, הטכנאי שהגיע גיחך והסביר שהוא לא מתעסק עם תיקון התקנה ושסתם תיאמו לי אותו. משסירבתי לחתום על ההגעה שלו כיוון שלא נכנס אפילו לראות מה הבעיה אמר שיחייב אותי בביקור.
למחרת שוב התקשרתי והפעם אף פניתי לפניות הציבור, חזרה אליי לאחר יומיים נציגה בשם דורין אשר תיאמה לי כמובן לאחר הסבר מעמיק ומדייק ככל הניתן את הבעיה והיא תיאמה לי מתקין לצורך התיקון, לאור מסכת העינויים שעברתי היא תיאמה לי לשישי בבוקר, הגיע אליי ביום שישי בבוקר שוב טכנאי ולא מתקין על אף שציינה במפורש שיהיה מתקין והוא הגיע עם כבל טלפון לחבר את הלקוחה דהיינו אני, המתלוננת, לטלפון כי יש מטופל בבית עם מכשיר רפואי כלשהו שמצריך טלפון (לב נראה זה היה)
כשהסברתי לו שוב את המטרה לשמה הגיע גיחך אף הוא וטען כי יש צורך במתקין וכי הוא טכנאי ולא מטפל בנושא, השמעתי לו את ההקלטה שלי עם דורין כיוון שבאותו רגע כבר הרגשתי שאני הוזה אולי משהו שאני אומרת, לא מסבירה נכון מספיק, לא ברורה מספיק, אבל באופן ברור שומעים אותי מסבירה בדיוק את הבעיה ואת דורין מתאמת לי מתקין!
יצרתי קשר שוב עם פניות הציבור ודורין שוב חזרה אליי ותיאמה לי שוב מתקין שיטפל בטוח בבעיה ונסיים עם הסאגה המוזרה הזו, התקשר אליי בבוקר טען שמאחר כשעה , המתנתי ולאחר כשעה וחצי יצר עימי קשר ושאל מה הבעיה? כשהסברתי לו טען כי הוא טכנאי בלבד ואני צריכה מתקין! (משהו שכנראה לא הבנתי כבר... בציניות) ומיותר לציין כי שוב חיכיתי לשווא וכל היום שישי התפספס בגלל הטכנאי ובגלל דורין שתיאמה לא בדיוק מה שצריך. יצרתי קשר שוב עם פניות הציבור בטענה שאתבע על עוגמת נפש כי הפסדתי ימי עבודה ושעות עבודה, וגם שני ימי שישי שנגמרו לי רק בהמתנה ולפחות אם היה ניתן המענה ניחא אבל לא ניתן ולא נפתרה הבעיה. דורין יצרה קשר ואמרה שהיא רואה שהפניה סגורה והנושא נפתר עידכנתי אותה שממש לא, היא תיאמה לי באותו רגע מתקין ואף קיבלתי לנייד הודעה מ NEXT TV שתואם לי מתקין וזה האחרון שתואם ליום 30.07.2023 שעה 15:00-17:00, יצאתי מהעבודה מוקדם כדי להיות בבית כיוון שרק הילדים בחופש וצריך שוב מבוגר, המתנתי והמתנתי ובשעה 16:00 שלחתי ווטסאפ לNEXT TV  מה קורה עם המתקין? ביררו ואמרו שקיבלו ממני פנייה שהבעה נפתרה והפנייה סגורה, גם המענה המרתיח הזה ניתן לאחר המתנה של כ 47 דקות.
מאחר ואזלו כוחותיי הנפשיים להתמודד עם החברה הזו אני מעוניינת לתבוע אותם על כל הפעמים שהפסדתי את הימים החופשיים שלי ויצאתי מוקדם מהעבודה ואף אחד לא מחזיר לי את השעות והשכר, והפסדתי את ימי החופש שלקחתי לחיבורים השונים המושתים על האינטרנט ואינספור אכזבות בכל פעם מחדש וטירטורים של לחכות ולתאם וכל שיחה ארכה לא פחות משעה וחצי עם  HOT ממש קטסטרופה וחוסר סינכרון בחברה הזו. אציין כי אכן אני שוקלת לעזוב את החברה ולעבור לחברת בזק אך לא לפני שאתבע ואקבל פיצוי הולם על כל עוגמת הנפש שנגרמה לי ועדיין לא טופל הנושא.
 
המועד המדובר חודשים יוני + יולי 2023
 
בכבוד רב,
קרן בוהדנה

   
ציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 623
 

באפשרותכם להגיש תביעה קטנה באופן מקוון באתר.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט