כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

נזקים כספיים כתוצאה...
 

נזקים כספיים כתוצאה מהסתרת מידע ע חשבון המיים

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
255 צפיות
הצטרף: 3 שנים לפני
הודעות: 4
התחלת נושא  

שלום,

גרתי בדירה 5.5 שנים ולעולם לא נאמר לי או הוחתמתי על כך שמד המים אינו פרטי.הדבר התברר לי לאחר שקיבלתי חשבון מים כאשר במשך חודשיים הייתי בחול. כמובן שהצטבר נזק כספי גדול לאורך 5.5 שנים. ( ולהחליף למד מים אישי זה 189 שקל)

 הבעלים של בעלות הדירה שניהם עורכי דין ומולם התנהל הכל, אני בטוחה שבעלות הדירה לא ידעו בכלל על העניין.

1. מניחה שעדיף לנסות לפתור את הנושא מחוץ לבית המשפט אך עורכי הדין שייצגו את בעלות הדירה (הבעלים), לא עונים לי ואפילו פעם אחת איימו שאם אתקשר שוב יפנו למשטרה. אני יכולה לכתוב הודעת התראה / לבקש לדבר עם בעלות הדירה - שאין לי את הטלפון שלהן. שאלתי היא בעצם מה כדאי לי לכתוב בהודעה כדי שזה יעזור לי בתביעה.

2. האם כדאי לתבוע את שתי בעלות הדירה או רק אחת (אפילו שזה בסוף יחול על שתיהן), את הכתובות של משרדי עורכי הדין שלהם אני יודעת

3. במידה ואני לא זוכה - האם יהיה לי איזשהו נזק כספי ?

4. במידה והבעלים לא מעבירים את המידע לנשותיהן, דהיינו מתעלמים מהתביעה, מה קורה ?

5. אסור לבעלים - דהיינו הערוכי דין להיות בבית המשפט למיטב הבנתי ?? נכון ?

תודה

 


   
ציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 623
 

1. את כל האמת ורק את האמת, באופן ברור ובצירוף כל האסמכתאות שברשותך.

2.אם שתיהן קשורות לעניין, עדיף לתבוע את שתיהן, גם כי הדבר יאלץ את שתיהן להגיע למשפט וגם כי יהיה סיכוי גדול יותר לפרוע את החוב במידה ובימ"ש יפסוק לזכותך.

3. אם לא תזכה אז כמובן תפסיד את עלות הגשת התביעה. במקרים מסויימים ביהמ"ש יכול לפסוק לחובתך פיצוי הוצאות המשפט של הנתבע, לבקשתו. כמו כן, הנתבע רשאי להגיש תביעה שכנגד. ראה מידע נוסף בעמוד המדריך לתביעות קטנות.

4. התביעה תישלח לנתבעות, אם היא תימסר לבעלים שלהן, סביר להניח שביהמ"ש יקבל זאת כמסירה כדין ויהיה עליהן להגיש כתב הגנה בתוך זמן נקוב, ואם לא יעשו כן, תוכל לבקש מביהמ"ש ליתן מתן פסק דדין בהיעדר כתב הגנה. ראה מידע נוסף בעמוד המדריך לתביעות קטנות.

5. אם התיק אינו חסוי (איסור פרסום) מותר לכל אדם להיות נוכח בדיון. אם התכוונת שאסור להם לייצג בדיון - כן, ככלל, בתביעה קטנה אסור להיות מיוצג ע"י עו"ד, גם אם הוא קרוב משפחה, אך ביהמ"ש עשוי להתיר זאת במקרים מסויימים ע"פ שיקול דעתו.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט