כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

נטוויזן

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
238 צפיות
חבר
הצטרף: 13 שנים לפני
הודעות: 3
התחלת נושא  

תביעה נגד נטוויזן נושא: שלום רב, שמי עמיחי לפני חצי שנה טסתי לניו זילנד, ורכשתי כרטיס חיוג בנלאומי של חברת נטוויזן דרך הטלפון.‏ לפני הרכישה ערכתי סקר שוק לגבי מחירי כרטיס חיוג מחו"ל לארץ ונאמר לי ע"י נציג השרות של החברה כי תעריף השיחות להן אני מחוייב הוא שקל לשלוש דקות שיחה.כאשר שאלתי אותו מה הכוונה, הוא אמר כי כל שלוש דקות שיחה יחוייבו בשקל עדיין לא היה ברור לי מה יקרה אם אדבר יותר מ3 דקות אז שאלתי כמה אשלם עבור שיחה של 4 דקות והוא ענה לי כי אשלם שני שקלים כי דיברתי 3 דקות ועוד דקה. )ואז שאלתי לגבי 10 דקות אז נאמר לי שזה יעלה 4 שקלים (באותה שיטת חישוב כלומר פעימת המונה תהיה כל 3 דקות. כל זאת כאשר מדובר בשיחות לטלפונים מנייח לנייח.‏ ואם אתקשר לניידים החיוב יהיה ע"פ תעריף אחר יקר יותר. לאחר שיחה זו התקשרתי למספר חברות נוספות המציעות שרות דומה לקבל הצעת מחיר, אלו היו יקרים מעט והציעו 59 אגרות לדקת שיחה.‏ לאחר אותו סקר שוק חזרתי לחברת נטוויזן והתעניינתי לרכוש את הכרטיס אותו הציע לי נציג הלקוחות בשיחה הקודמת (חבילת 3 דקות בשקל) רכשתי את הכרטיס.‏ כעת חזרתי ארצה וראיתי חיובים מופרזים ביותר של חברת נטוויזן בכרטיס האשראי שלי, שוחחתי עם נציג השרות של נטוויזן, הוא טען שלא מדובר שתעריפים אותם הזכרתי לעיל, אלא, התוכנית בא אני רשום היא שרק 3 דקות ראשונות יעלו שקל וכל דקה נוספת תעלה 4.90, המידע הזה זיעזע אותי, הרגשתי מרומה וחסר אונים מול המערכת הגדולה הזאת שנקראת נטוויזן, הסברתי לנציג השרות מה היה כשאר ביררתי על המחיר ומה נאמר לי מנציגי השרות שלהם בזמן המכירה, הוא טען כי יפנה את טענותי הלאה וברור זה יקח שישה ימים, חלפו שישיה ימים ולא קיבלתי כל תגובה מחברת נטוויזן, חלפו עוד יומיים ואז פניתי שוב לנטוויזן ושאלתי מדוע לא חזרו אלי, הם טענו שזה באמת לא בסדר. אני ביקשתי לשוחח עם מנהל, נציגת השרות ניסתה לשכנע אותי שזה לא נחוץ. אני התעקשתי ולבסוף היא אמרה שמנהל יוכל לחזור אלי רק עוד שלושה ימים, חיכיתי ארבעה ימים אך איש לא יצר איתי קשר, שוב התקשרתי לחברה, הם טענו שניסו ליצור קשר אך לא הייתי זמין (מה שבפרוש מוזר כי לא היתה לי שום שיחה שלא חזרתי אליה) בכל אופן ניסיתי להבין מהי תגובתם לטענותי והם אמרו כי הם שמעו את הקלטת השיחה שבוצעה במועד הרכישה ואכן נציג השרות אמר שמדובר ב3 דקות בשקל והוא באמת לא אמר שכל דקה נוספת תעלה לי 4.90, אך לטענתם זה רק כי לא שאלתי אותו לגבי תעריפי המשך...‏ התשובה הזאת ממש הכעיסה אותי כיוון שקדמה לשיחת הרכישה שיחה נוספת בה בפרוש בררתי את כל הפרטים(כפי שכתבתי לעיל) בכל מקרה נציגת השרות אמרה שכאן עומדים הדברים וששאלתי מה עלי לעשות וכי אני מעוניין לקבל את כספי חזרה היא טענה שלא אקבלו חזרה, וכי החברה הסבירה לי את תעריפי השיחות, המשכתי ואמרתי שאני מעוניין לשוחח עם גורם בכיר יותר, הנציגה טענה בהתחלה שאין דבר שהיא לא יכולה לעשות שמנהלת כן תוכל לעשות, אך לבסוף היא ביקשה שאמתין ליום ראשון הקרוב עברו מספר שבועות שבמהלכם איש מחברת נטוויזן לא יצר עימי קשר, עד שיום אחד התקשר אלי נציג פניות הציבור של החברה, אשר הסכים לפצות אותי ב300 ₪ בלבד, (כאשר מדובר על 1000 ₪ חיובים שלא לצורך בנוסף לסחבת של חודש ושיחות טלפון אינסופיות) כמובן שסירבתי ודרשתי את כל כספי חזרה, לטענתו החברה שלחה אלי במייל את פרטי התוכנית בה רשום שמדובר ב3 דקות ראשונות בלבד וכי תעריף ההמשך הוא 4.90, אני הסברתי לי כי מעולם לא קיבלתי מייל כזה, וכן בשיחה עם הנציג המוכר מעולם לא נאמרו לי תעריפים אלו, ואף בהקלטה שהם עצמם האזינו לה, לא נשמעו פרטים אלו. הוא עדיין סרב לקבל את טענותיי ואמר שזו אחריותי לברר מדוע אין לי הסכם כתוב במייל ושזה הפיצוי שהוא מוכן להציע, ואם אינני מסכים אני מוזמן לתבוע אותם.‏ לסיכום אינני מצליח להבין מדוע הכסף שלי צריך להיות מחוץ לחשבון הבנק שלי זמן כ"כ רב ואיני יכול להביא במילים את מידת חוסר האונים ועוגמת הנפש אותה אני מרגיש אני חש מנוצל ומרומה ואני מקווה שמדובר רק בטעות של הנציג שמכר לי את הפוליסה ולא בהטעיה מכוונת.‏ ישנם המון אופציות זולות יותר מ4.90 לדקת שיחה (בזמן שרכשתי את הכרטיס עשיתי סקר שוק וגיליתי כי רוב החברות מציעות תעריפי שיחה של 60 אגורות לדקת שיחה) ברור לי שאם הייתי מודע לתעריפי השיחות אותם הם מציגים כעת לא עושה עסקה כזאת.‏ עד כה השקעתי זמן רב וכסף בשיחות עם נציגי החברה וממש נואשתי מהם, ומזמני ההמתנה למענה אנוש בשרות הלקוחות.ולכן אני בוחר לפנות לגורמי החוק ולבקש את עזרתם בנושא.‏ הבעיה שלי היא שאין לי הוכחות לכלום, אין לי הקלטה של השיחה כי לא חשבתי על כך מראש, למרות שלהם יש... וגם אין לי כל מסמך שמעיד על ההסכם, השאלה שלי היא כיצד אני יכול לבוא לבית המשפט ולטעון את טענותיי ללא הוכחה חותכת? והאם יש סיכוי שטענותיי יתקבלו?, עניתי לי בעבר ואמרת לי להגיש תביעה וללכת עם האמת שלי, אבל רציתי לשאול: האם לגיטימי לתבוע בנוסף להחזר הכספי, פיצוי כספי אודות הסחבת שיחות טלפון ועוגמת נפש?, ואם כן, כיצד ניתן להעריך סכום של סחבתעוגמת נפש?, בנוסף האם ניתן להגיש תלונה במשטרה בגין הונאה?, תודה מראש, עמיחי


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

כמו שאמרתי, לא חייבים הוכחות חותכות בבית משפט. גם עדות אמינה וכנה יכולה לספק את השופט.‏ לגיטימי לחלוטין לתבוע בנוסף הוצאות ועגמת נפש. כדי להעריך - קרא כאן באתר פסקי דין של תביעות קטנות בנושא עגמת נפש. מצ"ב לינק.‏ משטרה? לא יודע אם יתעסקו בזה, אתה יכול לנסות ולעדכן אותנו.
פסקי דין של תביעות קטנות בנושא עגמת נפש


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט