כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום רב, הצטרפתי למסלול לסלקום של 39 "שח לחודש כפול 3 מכשירים. בחודשים האחרונים לא קיבלתי את החשבונית בדואר ולא במייל. החודש שמתי לב בחיוב האשראי שמחייבים אותי מעל 300 ש"ח. התקשרתי לברר ונאמר לי שהמסלול הסתיים ושזה כתוב בחשבונית. אני לא קיבלתי הודעה על כך ולא קיבלתי את החשבוניות בדואר. שוחחתי איתם ונאמר לי שהייתי צריכה להתקשר ולהודיע שאני לא מקבלת חשבונית. ושזו בעיה שלי. האם יש כאן עילה לתביעה? מדובר ב300 ש"ח שלקחו ממני. אני חושבת שזה בטח קורה לכולם. הם לא שולחים חשבונית, לקוחות לא שמים לב עד שרואים חיוב מנופח ובינתיים מה אכפת להם - הם הרוויחו על חשבונך את כמה מאות השקלים שלהם. האם לתבוע? או שהצדק איתם ? תודה
לדעתי מחובתם להודיע לך על מסלול החיוב החדש.