כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

סיום מסלול בסלקום ל...
 

סיום מסלול בסלקום ללא הודעה ללקוח - האם עילה לתביעה?

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
261 צפיות
חבר
הצטרף: 13 שנים לפני
הודעות: 4
התחלת נושא  

שלום רב, הצטרפתי למסלול לסלקום של 39 "שח לחודש כפול 3 מכשירים.‏ בחודשים האחרונים לא קיבלתי את החשבונית בדואר ולא במייל. החודש שמתי לב בחיוב האשראי שמחייבים אותי מעל 300 ש"ח. התקשרתי לברר ונאמר לי שהמסלול הסתיים ושזה כתוב בחשבונית. אני לא קיבלתי הודעה על כך ולא קיבלתי את החשבוניות בדואר. שוחחתי איתם ונאמר לי שהייתי צריכה להתקשר ולהודיע שאני לא מקבלת חשבונית. ושזו בעיה שלי. האם יש כאן עילה לתביעה? מדובר ב300 ש"ח שלקחו ממני. אני חושבת שזה בטח קורה לכולם. הם לא שולחים חשבונית, לקוחות לא שמים לב עד שרואים חיוב מנופח ובינתיים מה אכפת להם - הם הרוויחו על חשבונך את כמה מאות השקלים שלהם. האם לתבוע? או שהצדק איתם ? תודה


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

לדעתי מחובתם להודיע לך על מסלול החיוב החדש.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט